خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,302

یوونتوس ممفیس دیپای را به خدمت نخواهد گرفت

یوونتوس ممفیس دیپای را به خدمت نخواهد گرفت
انتقال مهاجم هلندی به تمرین به طور کامل منتفی شد.

در حالی که انتظار می رفت یوونتوس و دیپای در این تابستان به توافق کامل برسند، این اتفاق رخ نداد و انتقال مهاجم هلندی به یوونتوس به طور کامل لغو شد.

طرفداری| به گزارش فابریتزیو رومانو، فرآیند انتقال ممفیس دیپای ۲۸ ساله به یوونتوس ۱۰۰ درصد شکست خورده است و این مهاجم در روزهای باقی مانده نقل و انتقالات راهی تورین نخواهد شد. پنجشنبه هفته گذشته همه چیز آماده عقد قرارداد دیپای با یوونتوس بود اما مهاجم هلندی درخواست های خود که در راستای اهداف بیانکونری نبود را تغییر نداد. روز گذشته برخی رسانه ها ادعا کردند منچستر یونایتد وضعیت این مهاجم سابق خود را بررسی می کند.

یکی دیگر از انتقالاتی که در حول یوونتوس در حال رخ دادن بود و لغو شد، جدایی آدریان رابیو و پیوستن به منچستریونایتد بود که تنها در حد مذاکره باقی ماند‌. بانوی پیر قصد داشت از درآمد حاصل از فروش هافبک فرانسوی برای جذب گزینه های مدنظر خود مثل میلیک و پارادس استفاده کند اما عدم توافق رابیو و شیاطین سرخ، بیانکونری را مجبور به استفاده از بودجه خود برای ادامه فعالیت در نقل و انتقالات کرد.

برچسب‌ها: یوونتوس ممفیس دیپای

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

26 Esteghlal Fc‌1401/06/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi