خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,742

ساپینتو؛ داور مسابقه دوی سرعت استقلال

ساپینتو؛ داور مسابقه دوی سرعت استقلال
سرمربی پرتغالی تیم فوتبال استقلال پس از کسب اولین پیروزی فصل با انگیزه بیشتری تمرینات تیمش را زیر نظر گرفته است.

استقلال در شرایطی رقابت‌های لیگ برتر را آغاز کرد که بدون حضور تماشاگرانش مقابل سپاهان به میدان رفت و درحالی‌که نیمه اول بهتری نسبت به میهمان خود داشت؛ در نیمه دوم روی دو صحنه با ضدحمله سریع شاگردان مورایس روبه‌رو شد تا دربی مربیان پرتغالی را در افتتاحیه لیگ بیست ودوم واگذار کند.
دیدار دوم استقلال در انزلی بود؛ جایی که استقلالی‌ها در طول تاریخ هم خاطره خوشی از این مسابقه ندارند و عقب افتادن در نیمه اول سبب شد تا نگرانی هواداران نسبت به تکرار اتفاقات گذشته در انزلی تکرار شود، اما ساپینتو با تغییراتی که در آرایش و نفرات تیمش ایجاد کرد؛ باخت یک بر صفر را با پیروزی ارزشمند سه بر یک در پایان مسابقه عوض کرد تا اولین سه امتیاز و اولین پیروزی این مربی پرتغالی برای استقلال در شمال کشور رقم بخورد.

حالا و پس از چند روز تمرین، امروز استقلالی‌ها آخرین تمرین پرفشار پیش از رویارویی با مس کرمان در هفته سوم را پشت سر گذاشتند؛ جایی که ساپینتو تمرینات و شرایط بازیکنان تیمش را به دقت زیر نظر گرفت تا احتمالا روز آینده با نفراتی که برای حضور در ترکیب اصلی در نظر دارد، تمرین سبکی را پشت سر بگذارد.
تصویری که مشاهده می‌کنید بخشی از تمرین آبی‌پوشان در ورزشگاه دستگردی اکباتان است که بازیکنان این تیم در یک آیتم سرعتی دیده می‌شوند.
استقلال روز پنج‌شنبه از ساعت 19 در ورزشگاه آزادی از شاگردان فرزاد حسینی‌خانی و مس کرمان میزبانی می‌کند که در هفته دوم موفق به کسب پیروزی غیرمنتظره سه بر صفر مقابل پیکان شدند.

برچسب‌ها: استقلال تمرینات استقلال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

58 Esteghlal Fc‌1401/06/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi