خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,464

ناپولی 4-0 مونتزا؛ پیشروی ادامه دار اسپالتی با کواراتسخلیا

ناپولی 4-0 مونتزا؛ پیشروی ادامه دار اسپالتی با کواراتسخلیا
ناپولی به مانند بازی هفته اول مقابل هلاس ورونا به یک پیروزی راحت دیگر دست یافت.

در جریان هفته دوم فصل 23-2022 سری آ ایتالیا، ناپولی میزبان مونتزا بود. ناپولی که فصل را هفته گذشته با در هم کوبیدن هلاس ورونا به عالی ترین شکل ممکن شروع کرده بود، این هفته هم قدرتمند ظاهر شد و مهمان کاملا تقویت شده و تازه وارد خودش را به راحتی از پیش رو برداشت؛ باز هم با درخشش خویچا کواراتسخلیا، کسی که هر چه قدر هم سخت باشد باید نامش را به خاطر بسپارید!

طرفداری | ناپولی از همان ابتدای بازی مسلط ظاهر شد. پس از چند شوت در چارچوب پیاپی، بدشانسی و مهار های ده گرگوریو، خویچا کواراتسخلیا باز هم درخشید و این بار با ضربه ای زیبا از خارج محوطه جریمه دروازه مونتزا را فرو ریخت. ویکتور اوسیمن در دقیقه 45 اختلاف را به دو رساند تا تیم اسپالتی با خیال آسوده به رختکن برود. کواراتسخلیا در نیمه دوم گل سوم را به ثمر رساند و پس از آن نوبت به ناکامی پتانیا رسید، مهاجم ناپولی که به صورت قرضی در مونتزا حضور دارد گلزنی کرد اما گل او به دلیل خطا مردود اعلام شد. گل کیم مین جائه در دقیقه 90 حکم گیلاس روی کیک را داشت و بازی در نهایت با نتیجه 4-0 به پایان رسید.

برچسب‌ها: سری آ ایتالیا ناپولی مونتزا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

98 Esteghlal Fc‌1401/05/31

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi