خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,746

سنت شکنی به سبک عارف

سنت شکنی به سبک عارف
عارف غلامی توانست اولین گل استقلال در فصل جدید را به ثمر برساند و این عاملی برای افزایش انگیزه های او جهت حفظ جایگاهش است.

عارف غلامی جزو آخرین نفراتی بود که قراردادش را با استقلال تمدید کرد. او که در نیم فصل دوم و پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت سخت به ترکیب تیم بازگشت، به یکی از مهره‌های ثابت خط دفاعی تیم مجیدی تبدیل شد و اکنون نیز ساپینتو نشان داده به سبک بازی او علاقه مند است.

پس از ناکامی در هفته نخست لیگ برتر، استقلالی ها در بازی دوم توانستند دروازه حریف را باز کنند و قرعه به نام عارف غلامی افتاد که نامش به عنوان زننده اولین گل تیم ساپینتو در فصل جدید به ثبت رسید. مدافعی که شاید کمتر کسی انتظار داشت چراغ گلزنی آبی ها در لیگ بیست و دوم را روشن کند.

در دقایقی که استقلال برای رسیدن به گل تساوی سخت تلاش می کرد، حضور به موقع عارف استارت روند گلزنی آبی ها بود و او با ضربه سر، کار را به تساوی کشاند تا در ادامه قایدی و مهدی پور گل های برتری استقلال را وارد دروازه ملوان کنند.

ساپینتو که در نیمه نخست بازی قبل از سیستم سه دفاعه استفاده می کرد، در آغاز 45 دقیقه دوم تصمیم گرفت تا روزبه را یک خط جلوتر برده و غلامی در کنار سیلوا وظایف دفاعی را برعهده بگیرند که این تغییر آرایش موفقیت آمیز بود و استقلال برنده از زمین خارج شد.

حالا غلامی این روزها و با روحیه بالا در تمرینات حضور پیدا می کند تا پس از بازگشت مرادمند و یزدانی، جایگاهش در استقلال را از دست ندهد و بتواند یکی از مسافران جام جهانی 2022 لقب بگیرد.

برچسب‌ها: استقلال عارف غلامی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

49 Esteghlal Fc‌1401/05/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi