خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,848

آرمان رمضانی؛ من بازیکن مازاد نیستم!

آرمان رمضانی؛ من بازیکن مازاد نیستم!
مهاجم استقلال که به‌تازگی حواشی منتشر شده را پشت سر گذاشته با خیالی راحتی به تمرینات خود می‌پردازد.

با بازگشت قایدی و محبی و همچنین سیاوش یزدانی، اخبار زیادی پیرامون لیست مازاد استقلال شنیده و یکی از کسانی که گفته می‌شد در آستانه جدایی از جمع آبی‌هاست، آرمان رمضانی بود.

این بازیکن در دیدار با ملوان هم در زمین مسابقه حضور پیدا کرد تا به‌نوعی به شایعات احتمال جدایی خود خاتمه دهد و در هفته اول نیز به‌عنوان یار تعویضی به زمین آمده بود.

از اردوی پیش فصل استقلال اخباری مبنی بر علاقه ساپینتو به سبک بازی آرمان رمضانی شنیده می‌شد. حالا و با ماندن رمضانی در جمع شاگردان ساپینتو، می‌توان به صحت این موضوع بیشتر از قبل پی برد.

با وجود جدایی ارسلان مطهری و بلاتکلیفی کاوه رضایی بازهم دست ساپینتو برای انتخاب مهاجم تیمش باز است. آرمان رمضانی، سجاد شهباززاده و پیمان بابایی مهاجم هدف هستند.

درضمن محبی و قایدی نیز می‌‌توانند به‌عنوان مهاجم بازی کنند. باید دید در این ترافیک آرمان کجای پازل تاکتیکی ساپینتو قرار دارد؟

رمضانی که طی دوران حضور در استقلال دو گل سه امتیازی وارد دروازه شهرخودرو و صنعت نفت کرده، بازیکن مورد علاقه ساپینتو است و سرمربی پرتغالی روی نبردهای هوایی این بازیکن حساب خاصی باز کرده است.

برچسب‌ها: استقلال آرمان رمضانی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

48 Esteghlal Fc‌1401/05/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi