خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,560

تراکتور همچنان به بازیکن احتیاج دارد

تراکتور همچنان به بازیکن احتیاج دارد
تراکتور فردا در دومین دیدار رسمی خود با هدایت قربان بردیف به مصاف ذوب آهن خواهد رفت. سرمربی تراکتور در نشست خبری پیش از این مسابقه عنوان کرد: ذوب آهن تیم خیلی خوبی است و سازماندهی خوبی هم دارد؛ بازیکنان این تیم می‌دانند چطور در دفاع و حمله شرکت کنند و ضدحملات خوبی هم می‌زنند.

او در پاسخ به اینکه هفته چندم تیم او کاملا آماده خواهد بود عنوان کرد: برای اینکه بتوانیم خودمان را با فوتبال ایران هماهنگ کنیم به زمان نیاز داریم. فکر می‌کنم در پنج هفته ابتدایی بتوانیم به شرایط مناسبی برای ادامه لیگ دست پیدا کنیم و بازی های بهتری به نمایش بگذاریم. ما همچنان روی جذب بازیکنان مورد نیاز تیم کار می‌کنیم و در این پنج هفته پیش رو، بازیکنان جدیدی هم به تیم اضافه می‌شوند که باید آنها را هم با تیم هماهنگ کنیم.

بردیف در مورد شناختی که در این مدت از فوتبال ایران پیدا کرده توضیح داد: اگر بخواهیم شرایط را با سایر کشورها مقایسه کنیم باید بگویم اینجا بازی ها پرفشارتر است و بازیکنان بیشتر می‌خواهند برنده باشند و از طرفی هر تیمی برای خودش تاکتیکی دارد و سعی می‌کند به وسیله همان تاکتیک برنده شود.

سرمربی تراکتور در واکنش به این سوال که با توجه به دریافت دو گل در بازی اول، فردا هم از سیستم دفاع سه نفره استفاده می‌کند یا خیر گفت: سه یا چهار نفر شرایط دفاعی تیم را تعیین نمی‌کند و این مسئله مربوط به تیم است. وقتی ما دو گل می‌خوریم، یک موضوع منفی برای دفاع تیم است و ما کار می‌کنیم تا این اتفاقات تکرار نشود. ما هنوز به اندازه لازم بازی نکرده‌ایم تا هماهنگی لازم را داشته باشیم.

او درباره ادامه برنامه نقل و انتقالاتی تراکتور پیش از بسته شدن پنجره تابستانی گفت: ما در حال بررسی هستیم و می‌دانیم که زمان زیادی باقی نمانده اما نمی‌خواهیم بازیکنی جذب کنیم که کمکی نکند؛ دنبال بازیکنانی هستیم که واقعا بتوانند کمک کنند. در حال حاضر از بازیکنان اسم نمی‌برم اما مطمئن باشید که در این زمینه کار می‌کنیم.

بردیف در‌ پاسخ به اینکه آیا از نقل و انتقالات تیمش رضایت دارد گفت: بله اما باز هم نیاز به چند بازیکن داریم.

وی درباره لیست خروجی بازیکنان تراکتور گفت: اگر بازیکنی جذب کنیم، می‌توانیم یک نفر را کنار بگذاریم. ما همچنین به دنبال جایگزین های بازیکنان جداشده هستیم و احتمالا سه بازیکن دیگر به تیم اضافه خواهیم کرد.

بردیف در خصوص عدم صدور مجوز حضور خبرنگاران در تمرینات تراکتور عنوان کرد: من مخالفتی با این مسئله ندارم و وقتی هم از من سوال شد، گفتم مشکلی نیست. شاید این اتفاق سیاست باشگاه بوده است.

سرمربی تراکتور درباره غیبت هواداران تراکتور در استادیوم در بازی های خانگی گفت: برگزاری بازی بدون تماشاگر یک مسئله منفی برای تیم ما است. ما می‌دانیم تماشاگران تراکتور چه نقش مهمی در نحوه بازی بچه ها دارند و کیفیت بازی را بالا می‌برند.

وی در خصوص شرایط حجت حق‌وردی گفت: ما علاوه بر ایشان، مذاکرات‌مان را با بقیه بازیکنان هم ادامه می‌دهیم تا به نتیجه برسیم. تا چند روز آینده می‌توانیم به تمام این سوالات پاسخ بدهیم.

بردیف درباره غایبان تراکتور برای بازی فردا توضیح داد: تا الان مصدوم و محرومی نداریم و انشاالله در ادامه هم نخواهیم داشت.

او در‌ مورد عملکرد ورودی های تراکتور بیان کرد: برخی بهتر بازی کرده‌اند و برخی نه اما باز هم تکرار می‌کنم که ما برای هماهنگی نیاز به زمان داریم.

بردیف در واکنش به اینکه چند درصد از خواسته های او در نقل و انتقالات برآورده شده است گفت: باشگاه تراکتور هر بازیکنی را که نیاز داشتیم، جذب کرد و یک لیست دیگر هم داریم و باشگاه در حال مذاکره با آنها است. هیچ بازیکنی هم نبود که باشگاه من را مجبور به جذب او کند؛ تمام نقل و انتقالات بر اساس تصمیم من است.

او در‌ پاسخ به اینکه آیا می‌تواند انتظارات هواداران را برآورده کند یا خیر گفت: ما می‌خواهیم عملکردی داشته باشیم که تماشاگران راضی باشند اما در درجه اول باید هماهنگ باشیم؛ ما بازیکنانی داریم که از لیگ ها و کشورهای دیگر آمده‌اند و من امیدوار هستم عملکرد تیم خیلی بهتر هم بشود.

بردیف در پایان با تاکید بر اینکه فردا برای کسب سه امتیاز وارد زمین خواهد شد گفت: هر تیمی که وارد زمین می‌شود به دنبال برد خواهد اما مطمئن هستم فردا بازی سختی خواهیم داشت.

برچسب‌ها: تراکتور بردیف

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

70 ♛ɱɪɾ ɱʌɦɗɪ♛1401/05/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi