خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,744

هافبک مورد علاقه نکونام با استقلال تمدید کرد

هافبک مورد علاقه نکونام با استقلال تمدید کرد
قرارداد آرش رضاوند با استقلال به‌مدت یک فصل دیگر تمدید شد.

آرش رضاوند یکی از چندین بازیکنی بود که در نقل و انتقالات فصل گذشته از استقلال جدا شده و به‌صورت قرضی در تیم دیگری بازی کردند. این هافبک خلاق در زمستان لیگ قبل راهی فولاد شد و با این تیم قهرمانی سوپرجام ایران را نیز کسب کرد.

عملکرد خوب این بازیکن در ترکیب فولاد باعث شد تا جواد نکونام سرمربی این تیم سخت به دنبال جذب رضاوند باشد و خوزستانی‌ها در هفته‌های گذشته جلسات متعددی را با مدیران استقلال برگزار کرده و خواستار دائمی کردن قرارداد هافبک آبی‌ها بودند.

جلسات طرفین با پیشنهادهای مختلفی از سوی دو باشگاه برگزار شد اما نهایتا نه استقلال و نه فولاد حاضر به پذیرش خواسته‌های طرف مقابل نبودند تا این بازیکن در جمع آبی‌ها ماندگار شود.

بدین‌ترتیب و با اعلام رسمی باشگاه استقلال، رضاوند پس از جلسه با دکتر مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال، قرارداد خود را به‌مدت یک فصل دیگر با این باشگاه تمدید کرد.

رضاوند پیش از این یک فصل با استقلال قرارداد داشت و با تمدید قرارداد خود، تا دو فصل دیگر در جمع آبی‌های پایتخت حضور خواهد داشت.

برچسب‌ها: استقلال آرش رضاوند

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

55 Esteghlal Fc‌1401/05/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi