خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فیورنتینا
اتحاد فیورنتینا
28
1,340

احتمال ماندن میلنکوویچ در فیورنتینا قوت گرفت

احتمال ماندن میلنکوویچ در فیورنتینا قوت گرفت
به نظر می رسد میلنکوویچ متقاعد شده تا فوتبالش را در فیورنتینا ادامه دهد و ممکن است به زودی قرارداد خود را برای چند سال دیگر تمدید کند.

در هفته های اخیر شایعات زیادی در مورد علاقه یوونتوس و اینتر به نیکولا میلنکوویچ، مدافع صربستانی 25 ساله فیورنتینا منتشر شده اما او حالا نزدیک به ماندن در ویولا و تمدید قرارداد است.

به گزارش مستر90 و به نقل از اسکای ایتالیا، امروز مدیر برنامه میلنکوویچ که قراردادش تا سال 2023 اعتبار دارد، با مدیران فیورنتینا دیدار داشت تا در مورد تمدید قرارداد چند ساله مذاکره کند. به احتمال فراوان میلنکوویچ در فیورنتینا می ماند و فصل آینده با پیراهن ویولا به میدان می رود.

این ششمین فصل حضور میلنکوویچ در فیورنتینا خواهد بود. او در تابستان 2017 از پارتیزان بلگراد به فیورنتینا پیوست و تاکنون در 171 بازی، 14 گل و 1 پاس گل ثبت کرده است. او همچنین 37 بازی ملی در صربستان دارد.

برچسب‌ها: فیورنتینا اخبار فیورنتینا نیکولا میلینکوویچ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

64 Sporties_fa@1401/05/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi