خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,301

راسپادوری درخواست خروج داد تلاش یوونتوس و ناپولی برای جذب او

راسپادوری درخواست خروج داد تلاش یوونتوس و ناپولی برای جذب او
ورود یوونتوس به رقابت برای جذب راسپادوری، کار ناپولی را که قبلا با او توافق شخصی داشت، دچار مشکل کرده است. حالا مدیر برنامه راسپادوری امروز با یوونتوس ملاقات می کند.

در حالی که ناپولی و یوونتوس برای خرید جاکومو راسپادوری رقابت می کنند، مهاجم ایتالیایی درخواست خروج داده است.

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، مهاجم متولد 2000 ساسولو برای خروج از این باشگاه فشار می آورد. او در گفتگو با مربی و مدیر ساسولو عنوان کرده می خواهد در ادامه رشد فوتبالی اش از این تیم جدا شود و در لیگ قهرمانان بازی کند. راسپادوری که در تیم ملی ایتالیا هم نقش مهمی دارد، هدف ناپولی و یوونتوس در روزهای باقی مانده است.

پس از مدت ها حضور در ساسولو از رده پایه تا تیم بزرگسالان، راسپادوری می تواند در این تابستان به تیم جدیدی منتقل شود اما ساسولو بنا به گفته کارنوالی، رقمی کمتر از 40 میلیون یورو را قبول نمی کند.

ناپولی از مدت ها پیش از یوونتوس مذاکرات را شروع کرده و با مدیر برنامه راسپادوری به توافق رسیده است. آنها پیشنهادی 30 میلیون یورویی به ساسولو ارائه داده اند اما هنوز توافقی وجود ندارد. امروز چهارشنبه مدیر برنامه راسپادوری با یوونتوس ملاقات می کند تا از نیت این تیم باخبر شود. بنابراین پس از این قرار ملاقات، شرایط مشخص خواهد شد.

برچسب‌ها: یوونتوس جاکومو راسپادوری ساسولو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

89 Esteghlal Fc‌1401/05/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi