خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,301

دریس مرتنز، سوپرایز یوونتوس برای خط حمله؟

دریس مرتنز، سوپرایز یوونتوس برای خط حمله؟
یوونتوس در حال جست‌وجو در بازار نقل‌وانتقالات است تا بتواند خط حمله ناقص خود را تکمیل کند

با بازگشت آلوارو موراتا به اتلتیکو مادرید، یوونتوس نیاز به جذب یک مهاجم جدید را حس می‌کند اما کار آن‌ها برای رسیدن به این هدف آسان نیست.

طرفداری | آلوارو موراتا گزینه اول ماسیمیلیانو الگری است اما اتلتیکو مادرید نمی‌خواهد او را با ارقام پیشنهادی پایین یوونتوس از دست دهد. از این رو بیانکونری وضعیت گزینه‌های دیگری را دنبال می‌کند. اخیرا اسامی لوئیس موریل، فیلیپ کوستیچ و تیمو ورنر هم پیرامون یوونتوس مطرح شده اما گاتزتا دلو اسپورت گزارش داده بیانکونری سراغ دریس مرتنز، مهاجم پیشین ناپولی رفته است.

دریس مرتنز پس از 9 فصل درخشش در ناپولی و تبدیل شدن به بهترین گل‌زن تاریخ این باشگاه، در پی اتمام قراردادش بازیکن آزاد شد. در ده روز مانده به شروع فصل 23-2022 سری آ ایتالیا، این مهاجم 35 ساله بلژیکی هنوز بدون تیم است. مرتنز برای تمدید قراردادش با ناپولی چیزی حدود 4 میلیون یورو خواسته بود اما دی لورنتیس حاضر نشد چنین رقمی بپردازد؛ با این‌حال یوونتوس مایل است این دست‌مزد را برای مرتنز تامین کند چون خود بازیکن انگیزه‌های بالایی برای بازی در لیگ قهرمانان اروپا و جام‌جهانی 2022 دارد. وضعیت خط حمله یوونتوس هم‌چندان مساعد نیست؛ الگری فقط دی ماریا، مویزه کین و ولاهوویچ را در دسترس دارد و جذب یک مهره تهاجمی جدید، از اولویت‌های بیانکونری است. علاوه بر مرتنز، یوونتوس برای خرید جاکومو راسپادوری، مهاجم 22 ساله ساسولو و تیم ملی ایتالیا هم وارد عمل شده است.

برچسب‌ها: یوونتوس دریس مرتنز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

41 Esteghlal Fc‌1401/05/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi