خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,728

پست اینستاگرامی عجیب نادری درباره استقلال

پست اینستاگرامی عجیب نادری درباره استقلال
محمد نادری، دفاع چپ سابق استقلال با انتشار یک پست مفصل درباره شایعه حضورش در استقلال توضیحاتی ارائه کرد.

نادری در این پست اینستاگرامی اعلام کرده که اگر بخواهد در ایران تیمی را انتخاب کند، استقلال خواهد بود اما بعدا در ادامه چنین آورده که از کادرفنی و مدیران استقلال کسی با وی تماسی نگرفته است.

نادری همچنین از امیر قلعه‌نویی و مدیران تراکتور بابت پیگیری‌هایشان تشکر کرده و در نهایت هم برای استقلال آرزوی موفقیت و قهرمانی کرده است؛ بدون آنکه بگوید قصد دارد در فصل آینده در کدام لیگ به میدان برود.

متن پست:
به نام خداوند بخشاینده مهربان

عرض سلام دارم خدمت همه دوستان گرانقدر با توجه به سوالات بیشمار شما عزیزان،بر خود وظیفه می دانم چند نکته را جهت اطلاع همگان مطرح کنم.

نکته اول :در تنها مصاحبه تلویزیونی که طی سال های اخیر داشتم،گفتم که در صورت بازگشت به ایران با افتخار و تنها در استقلال بازی می کنم. این موضوع نه فقط یک اظهارنظر عادی بلکه به دلیل محبت های فوق العاده هواداران خونگرم استقلال در یک سال حضورم در جمع شان بود.

نکته دوم؛ من بازارگرمی و حرف های رسانه پسند بلند نیستم.خداوند شاهد است در این مدت پیشنهادات زیادی از لیگ برتر ایران داشتم اما در انتظار تحقق تماس رسمی و روشن از سوی باشگاه استقلال بودم.در این میان، متاسفانه برخی تلاش کردند از طریق خط و ربط دادن در فضای مجازی درباره علاقه داشتن یا نداشتن کادر فنی استقلال به حضور من مباحثی را طرح کنند.در حالیکه من تا همین دیشب که لیگ های دیگر شروع شده اند و لیگ برتر ایران هم آغاز شده، منتظر تماس رسمی یک مقام مسول از باشگاه استقلال بودم که متاسفانه...فکرش را بکنید در این شرایط چه پاسخی باید به پرسش های هواداران استقلال می دادم؟!

سوم اینکه وظیفه می دانم در این فضای بی اخلاقی و کم معرفتی که بر بخشی از فوتبال ایران حاکم شده، از ابراز محبت و لطف امیرخان قلعه نویی عزیز و همکاران شان در باشگاه گل گهر و همچنین مدیران عزیز باشگاه تراکتور تبریز و تی تی های دوست داشتنی تشکر ویژه داشته باشم که با الطاف شان من را مرهون بزرگواری خود کردند. و در نهایت اینکه عهد و پیمان من با هواداران استقلال همیشگی است.امیدوارم در فصل جاری هم با تلاش مربیان و بازیکنان شاهد موفقیت دوباره تیم و طرفداران آبی باشیم.... بدون شک من هم در هر جایی باشم همان سرباز همیشگی استقلال باقی خواهم ماند. به خدا می سپارمتان....

برچسب‌ها: استقلال محمد نادری

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

34 Esteghlal Fc‌1401/05/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi