خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,111

پالس مثبت بارسلونا؛ داستان لئو مسی با ما تمام نشده!

پالس مثبت بارسلونا؛ داستان لئو مسی با ما تمام نشده!
بارسلونا صبح روز یکشنبه به وقت ایران در دیداری دوستانه برابر رئال مادرید قرار گرفت و با نتیجه 0-1 به پیروزی رسید اما لاپورتا ساعاتی قبل از این بازی صحبت‌هایی را درباره مسی مطرح کرد. لیونل مسی، تابستان سال گذشته در حالی که قراردادش با بارسا به پایان رسیده بود، به واسطه مشکلات مالی این باشگاه نتوانست قراردادش را تمدید کند و در نهایت به پاری سن ژرمن ملحق شد. در طول این یک سال صحبت‌های زیادی درباره این جدایی مطرح شد و انتقاداتی از لاپورتا به همین خاطر صورت گرفت و حالا او به نکات جالبی درباره این بازیکن آرژانتینی اشاره کرده است.

رییس باشگاه بارسلونا به ESPN گفت:« مسی احتمالا بهترین بازیکن تاریخ بارسلونا به حساب می‌آید، کسی که بیشترین تاثیرگذاری را در این تیم داشت و تنها یوهان کرویف توانایی رقابت و مقایسه با او در تاریخ این باشگاه را دارد.»

او با اشاره به جدایی این بازیکن اظهار داشت:« این اتفاقی بود که باید یک روز رخ می‌داد. ما بر اساس شرایطی که داشتیم این تصمیم را گرفتیم چون باشگاه از بازیکنان و مربیان بزرگ‌تر است. من فکر می کنم و امیدوارم داستان لئو مسی با بارسلونا هنوز به پایان نرسیده باشد. پایان این قصه هنوز باز است، این مسئولیت ماست که مطمئن شویم پایانی زیباتر از آنچه اتفاق افتاد، رقم خواهد خورد.»

لاپورتا درباره رابطه خاصی که خودش با مسی دارد اضافه کرد:« من به عنوان رییس باشگاه بارسلونا تمام تلاشم را برای او به کار گرفتم اما در عین حال باید به این موضوع اشاره کنم که از نظر شخصی و البته باز هم به عنوان رییس باشگاه بارسا، همیشه به او مدیون هستم.»

برچسب‌ها: مسی پاریس سنت ژرمن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

134 ♛ɱɪɾ ɱʌɦɗɪ♛1401/05/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi