خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,210

زمان حضور مربی برزیلی پرسپولیس در تهران مشخص شد

زمان حضور مربی برزیلی پرسپولیس در تهران مشخص شد
به نظر می رسد کار پیوستن دستیار برزیلی به پرسپولیس تمام شده است.

بعد از کش و قوس های فراوان و مذاکره با گزینه های متعدد، در نهایت یک دستیار برزیلی با باشگاه پرسپولیس به توافق رسید تا در فصل آینده به یحیی گل محمدی کمک کند.

این درحالیست که قبل از این مربی برزیلی ، حضور چند مربی به دلیل دستمزد بالا منتفی شد، و دو مربی اسپانیایی و انگلیسی هم بعد از توافق اولیه حضورشان در ایران به هم خورد. اوسمار لوس ویرا مربی ۴۷ ساله برزیلی در آستانه امضای قرارداد با پرسپولیس است.

او دارای بالاترین مدرک مربیگری فیفا است و در تیم‌های مختلف برزیل از جمله اینترناسیونال و کورینتیانس فعالیت کرده است. این مربی به گفته یک مقام باشگاه پیش قرارداد اولیه و مبلغ مورد توافق را امضا کرده و قرار است تا پایان هفته جاری به تهران بیاید.

اوسمار در اینترناسیونال و کورینتیانس دستیار مربیان بزرگی چون «فابیو کاریله» سرمربی حال حاضر وردی ناکازاکی و سرمربی سابق اتلیتلیکو پارانانزه، سانتوس، الاتحاد عربستان، کورینتیانس و الوحده بوده و با «خایرو ونتورا» فرزند جرزینهو و سرمربی حال حاضر گویاس همکاری داشته است.

او همچنین با دیگو آگیره سرمربی اروگوئه‌ای حال حاضر کرول آزول مکزیک و سرمربی سابق اینترناسونال، الریان ، سائو پائولو، الغرافه و پنارول هم در برزیل و باشگاه اینترناسیونال کار کرده است.جدا از رزومه نسبتا خوب و قیمت مناسب ، یحیی گل محمدی به دو دلیل ویژه این مربی برزیلی را انتخاب کرده است.

اوسمار در طراحی تمرینات هجومی و روش های گلزنی تبحر دارد. پرسپولیس با وجود داشتن مربیان مختلف ، از داشتن یک تمرین دهنده حرفه ای بی بهره بود که با آمدن این مربی برزیلی این خلع پر خواهد شد. همچنین اوسمار متخصص کار کردن در سیستم های ۱-۳-۲-۴ و ۲-۴-۴ است.

دقیقا سیستم هایی که موردعلاقه یحیی گل محمدی هستند و سرمربی پرسپولیس می خواهد از این دو روش در فصل جاری استفاده کند. به خصوص سیستم ۱-۳-۲-۴ که احتمالا سیستم اصلی سرخ پوشان در فصل پیش رو خواهد بود و برخلاف ۲-۴-۴ که سیستم قالب پرسپولیس در چند فصل اخیر بود، یحیی قصد دارد در لیگ جدید تغییر سیستم در تیمش به وجود بیاورد.

آنطور که مشخص است یحیی این مربی برزیلی را با فکر و مطالعه انتخاب کرده و باید دید حضور این مربی چقدر مفید خواهد بود و شکل بازی پرسپولیس در فصل جدید بهتر خواهد شد یا خیر.

برچسب‌ها: پرسپولیس اوسمار ویرا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

38 ☫ ایران ☫1401/05/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi