خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,213

ماجرای درخواست 20 درصدی پرسپولیس از مطهری

ماجرای درخواست 20 درصدی پرسپولیس از مطهری
حمید مطهری مربی فصل گذشته پرسپولیس در شرایطی که به دنبال رضایتنامه از این باشگاه به مقصد نساجی مازندران بود، با درخواست پرداخت 20 درصدی از قراردادش مواجه شد.

به گزارش "ورزش سه"، دستیار یحیی گل محمدی در شرایطی در این فصل چالش بزرگ خود روی نیمکت نساجی مازندران را به عنوان سرمربی استارت خواهد زد که برای این اتفاق در ابتدا با مانع بزرگی مواجه شده بود.

مطهری که در ابتدا به نظر می‌رسید همکاری‌اش با پرسپولیس و یحیی گل محمدی ادامه دارد و لیگ بیست و دوم را هم در کنار هم باشند، هنگامیکه با جدی‌ شدن مذاکرات با نساجی مازندران و در شرایطی که برای دریافت رضایتنامه به باشگاه پرسپولیس مراجعه کرده بود، با درخواست پرداخت 20 درصد از قراردادش با باشگاه جدید از سوی مدیران تیم روبرو شد.

بخش حقوقی باشگاه پرسپولیس در راستای صدور رضایتنامه مربی پرسپولیس از وی خواسته بود که 20 درصد از مبلغ قراردادش با نساجی مازندران را به حساب این باشگاه واریز کند. اقدامی که از سوی حمید مطهری رد شد و وی با اشاره به تلاشـی که در طول سه فصل همکاری با این باشگاه و دستیابی به عناوین قهرمانی در لیگ و نایب قهرمانی آسیا در کنار دیگر اعضای تیم داشته، این خواسته را رد کرد.

در نهایت با مساعدت رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس، این مسئله حل شد و مطهری بدون پرداخت این مبلغ رضایتنامه خود را دریافت کرد و به عنوان سرمربی جدید نساجی قائمشهر معرفی شد.

برچسب‌ها: پرسپولیس حمید مطهری

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

62 ☫ ایران ☫1401/05/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi