خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,302

لئوناردو بونوچی: دی ماریا کامل‌ترین بازیکن سری آ است

لئوناردو بونوچی: دی ماریا کامل‌ترین بازیکن سری آ است
لئوناردو بونوچی در مصاحبه امروز با شماره ی امروز گاتزتا نکات مهمی را بیان کرد

مدافع با تجربه ی یوونتوس لئوناردو بونوچی در مصاحبه ی امروز خود با شماره ی امروز گاتزتا دلو اسپورت به مسائل مختلف پرداخت.

طرفداری | لئوناردو بونوچی در مورد ترک یوونتوس توسط دلیخت گفت:

از رفتن دلیخت شگفت زده نشدم چون بعضی از صحبت هایی که کرد خیلی خوب نبودند و نشان دادند که او نمی خواست در یوونتوس بماند. به نظرم احترام باید نگه داشته شود. ما درباره این بعد از تعطیلات صحبت کردیم. بایرن مونیخ باشگاه بزرگی است اما این بدان معنا نیست که سرنوشت یک باشگاه بزرگ لزوما با فتح جام ها گره بخورد. برمر یک جایگزین عالی برای دلیخت بود.

بونوچی در مورد چمپیونز لیگ گفت:

وقتی اینجا آمدم هدفم داشتن یک دوران بازی خوب و بردن همه ی جام های ممکن بود. به 90% خواسته هایم رسیدم. هنوز این بخش کوچک مربوط به چمپیونز لیگ را تکمیل نکرده ام. همان بخشی که برای ما یوونتوسی ها بسیار دردناک است. امیدوار هستم در دو سالی که از قراردادم با یوونتوس باقی مانده است باز هم ثبات در سطح چمپیونز لیگ را به دست بیاوریم. بردن این جام همیشه بسیار سخت است. هدف همیشه باید رسیدن به یک چهارم نهایی این رقابت ها باشد و پس از آن واقعا کمی شانس لازم است.
کاپیتان فصل پیشِ رو یوونتوس در مورد دی ماریا و پوگبا گفت:

پوگبا و دی ماریا رهبری، کیفیت و تجربه رقابت در همه ی جام ها را برای ما به ارمغان می آورند. ما بازیکنان جوان بسیاری داریم که شور و شوق را به تیم می آورند و بازیکنان جدیدی داریم که باعث تقویت ما می شوند. دی ماریا همه را در تمرینات دریبل می زند. مشکل این است که شما می دانید می خواهد شما را دریبل کند اما باز هم نمی توانید توپ را از او را بگیرید! به کیفیت دی ماریا در طول دوران بازی اش ارزش کافی داده نشده است. او کامل ترین بازیکن حال حاضر سری آ است، چون نه تنها استعداد ذاتی دارد بلکه تجربه طولانی هم با خود به همراه آورده است. خوش شانس بودیم که او یوونتوس را انتخاب کرد. پوگبا هم بازیکنی بسیار عالی است. او فهمیده است که یوونتوس امروز از یوونتوسی که او آن را ترک کرد کمی عقب تر است. او در مرکز پروژه و مرکز توجه دیگر بازیکنان است. نقش او برای ما بسیار اساسی خواهد بود.

برچسب‌ها: یوونتوس لئوناردو بونوچی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

105 Esteghlal Fc‌1401/05/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi