خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,387

ماشین گلزنی لیورپول روشن شد؛ پوکرِ داروین نونیز

ماشین گلزنی لیورپول روشن شد؛ پوکرِ داروین نونیز
داروین نونیز، مهاجم جدید باشگاه لیورپول، در جریان پیروزی 5-0 مقابل لایپزیش چهار گل به ثمر رساند تا نشان دهد یکی از آماده‌ترین مهاجمین حال حاضر دنیا است.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در سومین دیدار تدارکاتی خود در پیش‌فصل تابستانی به آلمان سفر کرد تا با لایپزیش دیدار کند. این بازی دوستانه به اولین نمایش درخشان داروین نونیز، خرید بزرگ امسال تابستان لیورپول، تبدیل شد. نونیز در این بازی پوکر کرد و در یک نیمه چهار بار دروازه حریف را گشود.

داروین نونیز امسال تابستان در یک قرارداد بزرگ، از باشگاه پرتغالی بنفیکا به لیورپول پیوست تا بزرگترین خرید فصل قرمزهای آنفیلد لقب بگیرد. لیورپول برای خرید او 80 میلیون یورو به‌صورت نقدی به بنفیکا پرداخت و 30 میلیون یورو هم به‌صورت بندهای الحاقی در قرارداد او گنجانده شده است.

خرید یک مهاجم با قیمت 110 میلیون یورو در هواداران لیورپول منتقدینی داشت. ولی گروه بزرگتری از هواداران لیورپول به درایت سرمربی‌شان باور داشتند و می‌گفتند اطمینان دارند یورگن کلوپ بی‌دلیل چنین مبلغی را برای خرید یک بازیکن هزینه نمی‌کند. بعد از بازی امروز و درخشش استثنایی گلزن اروگوئه‌ای این گروه از هواداران بسیار خوشحالند.

در بازی امروز که در استادیوم ردبول آرنای شهر لایپزیش برگزار می‌شد نونیز نیمه اول را از روی نیمکت تماشا کرد. نیمه‌ای که با گلزنی محمد صلاح با نتیجه 1-0 به سود قرمزها به پایان رسید.

بلافاصله بعد از شروع نیمه دوم، کلوپ به مهاجم اروگوئه‌ای اشاره کرد که باید وارد میدان شود. نونیز دو دقیقه بعد موفق شد اولین گل خود با پیراهن لیورپول را به ثمر برساند. نونیز که گویا موتورش روشن شده بود سه دقیقه بعد دومین گل را هم زد تا نشان دهد برای گلزنی عطش دارد.

کلوپ در دقیقه 61 محمد صلاح را از زمین بیرون کشید و هاروی الیوت را به میدان فرستاد. نونیز از این دقیقه به بعد نقش مهاجم اول قرمزها را داشت. هفت دقیقه بعد او پاس جانشین صلاح را به تور دورازه چسباند تا در روز اولین گلزنی برای لیورپول، هت‌تریک کند.

عطش گلزن اروگوئه‌ای برای گلزنی اما تمام‌نشدنی به نظر می‌رسید. او تا آخرین ثانیه‌ها به تلاش و دوندگی ادامه داد تا در نهایت، در دقیقه 90 چهارمین گل خود را به ثمر برساند تا رسانه‌ها به جای تیتر هت‌تریک نونیز از تیتر پوکر نونیز استفاده کنند.

برچسب‌ها: لیورپول داروین نونیز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

140 ☫ ایران ☫1401/05/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi