خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,726

حمودی: برای موفقیت ساپینتو، باید از او حمایت کرد

حمودی: برای موفقیت ساپینتو، باید از او حمایت کرد
علی حمودی بازیکن سابق استقلال تهران می گوید که یافتن سرمربی برای تیم قهرمان خیلی سخت است.

علی حمودی که سابقه بازی در سه تیم به نام استقلال را در کارنامه داشت، این بار راهی ملاثانی شد تا حضور در یک استقلال دیگر را تجربه کند. او در این باره گفت: من کلا به نام استقلال علاقه خاصی دارم. هر جا که رفته ام، بخاطر راحتی من در آن تیم بوده است. امسال نیز اینگونه شد که بتوانم در خدمت تیم استقلال ملاثانی باشم. من در تیم های استقلال تهران، استقلال اهواز و استقلال خوزستان نیز بازی کرده بودم و امسال نیز قسمت اینگونه بود که پیراهن استقلال ملاثانی را بر تن کنم.

وی درباره اهداف استقلال ملاثانی برای فصل بعد خاطرنشان کرد: شاید بازیکنان دیگری مانند آرش افشین به تیم اضافه شوند، انتظارات از استقلال ملاثانی بالا برود ولی با صحبت هایی که آقای اشکش کردند، برای صعود به لیگ برتر فشار روی خودمان را بالا نمی بریم. ما بازی به بازی پیش می رویم و به صدر جدول نگاه می کنیم.

او درباره اینکه آیا آنها امیدوار هستند که به لیگ برتر صعود کنند یا خیر، گفت: هیچ وقت از اعضای کادرفنی و یا مدیریت روی ما فشاری نگذاشتند که حتما باید به لیگ برتر صعود کنیم. ما تلاشمان را می کنیم ولی به این موضوع نیز فکر می کنیم.

وی درباره علت جدایی از استقلال خوزستان با وجود کاپیتانی گفت: شاید هر دو طرف خیلی مایل به همکاری نبودیم. من از تیم های دیگر پیشنهاداتی داشتم ولی واقعا تیم استقلال ملاثانی تیم مردمی و خوبی است و در شهر خودم حضور دارد. یک مربی با انرژی بالای سر تیم است و علاقه داشتم با ایشان همکاری کنم و قصد دارم در استان خودم بازی کنم.

حمودی درخصوص نقل و انتقالات استقلال تهران نیز گفت: من خیلی دوست نداشتم این اتفاقات برای استقلال رخ دهد. وقتی تیمی قهرمان می شود، باید کادرفنی تیم بماند و زودتر از رقبا و با قدرت کارش را آغاز کند. استقلال می توانست برای فصل بعد پرانرژی تر استارت بزند. به هر شکل مجیدی از تیم جدا شد حالا علتش می تواند بخاطر پیشنهادی باشد که از امارات داشت یا علاقه ای به ادامه همکاری نداشت اما زمانیکه یک اکیپ می رود، خیلی سخت است برای تیم قهرمان یک مربی خوب پیدا کنید.

وی درباره ساپینتو نیز نظرش را اینگونه اعلام کرد: ما شناخت چندانی از این سرمربی نداریم و امیدوارم بازیکنان و اطرافیان تیم، از استقلال حمایت کنند تا کادرفنی و بازیکنان جدید کارشان را قوی تر دنبال کنند. نسبت به شروع تمرینات، تیم در حال تکمیل شدن است و بازیکنان خوبی جذب می شوند. ولی اگر فرهاد در تیم مانده بود، با آن انرژی که به تیم تزریق می کرد می توانستم بگویم استقلال مدعی اول قهرمانی است ولی اکنون باید اجازه دهیم مسابقات شروع شود تا ببینیم کادرفنی جدید چه عملکردی خواهد داشت.

برچسب‌ها: استقلال استقلال تهران استقلال خوزستان استقلال اهواز استقلال ملاثانی علی حمودی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

96 Esteghlal Fc‌1401/04/31

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi