خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

از سر گیری تلاش‌های بایرن برای دلیخت پس از جدایی لواندوفسکی

از سر گیری تلاش‌های بایرن برای دلیخت پس از جدایی لواندوفسکی
بایرن مونیخ قصد دارد تا به زودی پیشنهاد جدیدی را برای ماتیاس دلیخت به یوونتوس ارائه دهد

به نظر می‌رسد که با جدایی روبرت لواندوفسکی، بایرن مونیخ قصد دارد تا با استفاده از مبلغ فروش او، به فعالیت‌هایش در بازار نقل و انتقالات ادامه دهد.

طرفداری | به گزارش فابریتزیو رومانو، بایرن مونیخ پس از جدایی روبرت لواندوفسکی، در حال برنامه ریزی برای انجام دیگر نقل و انتقالات خود است. باواریایی‌ها قصد دارند به زودی به طور رسمی پیشنهاد جدیدی را به یوونتوس برای ماتیاس دلخیت ارائه دهند. بیانکونری برای فروش بازیکن خود خواهان مبلغی در حدود 90 تا 100 میلیون یورو است. همچنین بایرن برای جذب کنراد لایمر از لایپزیش تلاش خود را خواهد کرد.

هیچ توافقی بین بایرن مونیخ و یوونتوس وجود ندارد
همچنین به نقل از فلوریان پلتنبرگ از اسکای آلمان، هنوز توافقی بین بایرن مونیخ و یوونتوس سر ماتیاس دلیخت شکل نگرفته است. این مدافع با انتقال به بایرن موافقت کرده است و در تورین همه از این موضوع با خبر هستند. اکنون نیز پس از جدایی روبرت لواندوفسکی، حسن صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی بایرن مونیخ تمام تلاش خود را می‌کند تا برای انتقال دلیخت به مونیخ، به توافق برسد. یوونتوس برای فروش بازیکن خود مبلغ 80 میلیون یورو ثابت درخواست کرده است. باواریایی‌ها خوشبین هستند که دلیخت در تور آمریکا، همراه با تیم باشد.

برچسب‌ها: یوونتوس بایرن مونیخ ماتیاس دی لیخت

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

91 Esteghlal Fc‌1401/04/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi