خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فیورنتینا
اتحاد فیورنتینا
28
1,340

یوویچ: رونالدو بزرگترین بازیکن تاریخ است

یوویچ: رونالدو بزرگترین بازیکن تاریخ است
لوکا یوویچ از رئال مادرید جدا شد و به فیورنتینا پیوست.

لوکا یوویچ، مهاجم صربستانی سابق رئال مادرید بعد از ثبت آمار فاجعه بار 3 گل در 3 سال، از این تیم جدا شد و حالا شماره 7 جدید فیورنتینا شده است.

مستر90| به نقل از فوتبال ایتالیا، یوویچ در مراسم معارفه خود، گفت:

همانطور که بارها گفتم، حضور در اینجا و پوشیدن این پیراهن لذت بخش است. بازیکنان زیادی از بالکان اینجا حضور داشته اند، که انگیزه مضاعفی به من می دهد. آماده ام تا بهترین خود را ارائه کنم، و هر کاری که مربی بخواهد انجام دهم. در طول تعطیلات سخت تمرین کرده ام، و کاملاً آماده ام. کمی از ناحیه عضله ران مشکل دارم که در آینده مشکل ساز نخواهد بود. حقیقت این است که من همیشه وقتی یک زوج در خط حمله داشته باشم بهتر عمل می کنم، اما قبلاً در رئال مادرید و فرانکفورت سابقه بازی به عنوان تک مهاجم را هم داشته ام. اینجا هستم تا به تیم کمک کنم. مربی در مورد سیستم بازی تصمیم می گیرد و من آماده ام تا هر نیازی داشت، انجام دهم.
با کارلو آنچلوتی صحبت نکرده ام، اما شاگرد او بودن افتخار بزرگی بود، او یکی از بزرگترین سرمربیان تاریخ است.

جدایی هموطنش، دوشان ولاهویچ از فیورنتینا:

دوشان در ایتالیا بسیار خوب کار کرده و من هم سعی می کنم موفقیت های او را تکرار کنم. ما در تیم ملی هم تیمی هستیم و در سری آ رقیب، و باید ببینیم چه اتفاقی می افتد. او همیشه از فیورنتینا و هوادارانش تعریف می کرد، که برای تصمیم گیری به من کمک کرد.

پیراهن شماره 7:
این شماره را انتخاب کردم چون گزینه مورد علاقه زیادی باقی نمانده بود. امیدوارم این عدد برای من شانس بیاورد. کریستیانو رونالدو الهام بخش من است، و امیدوارم به اندازه عملکرد او در ایتالیا خوب کار کنم. او بزرگترین بازیکن تاریخ است.

برچسب‌ها: فیورنتینا اخبار فیورنتینا لوکا یوویچ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

89 Sporties_fa@1401/04/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi