خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

آرسنال پیشنهادی برای جذب آرتور ملو ارائه نکرده است

آرسنال پیشنهادی برای جذب آرتور ملو ارائه نکرده است
هافبک برزیلی دیگر در برنامه های نقل و انتقالاتی توپچی ها جا ندارد.

یوونتوس برای آرتور ملو پیشنهادی دریافت نکرده است.

طرفداری ‌| به گزارش فابریتزیو رومانو، آرتور ملو، هافبک برزیلی یوونتوس طی ماه های اخیر در لیست خرید میکل آرتتا برای تقویت ترکیب آرسنال قرار داشت. کار به جایی رسید که مدیر برنامه های این بازیکن هم چند مرتبه به لندن سفر کرد تا با توپچی ها بر سر این انتقال مذاکره کند اما در نهایت چنین انتقالی رخ نداد و حالا به نظر می‌رسد که آرتور ملو دیگر شانسی برای انتقال به جمع آرسنالی ها ندارد.

آرتور ملو که طی روزهای اخیر مورد توجه جنارو گتوزو در والنسیا قرار گرفته، دیگر در لیست میکل آرتتا نیست. آرسنال در هفته های اخیر هیچ پیشنهادی به یوونتوس برای جذب هافبک برزیلی ارائه نکرده است و شایعاتی که در این خصوص منتشر شده اند، کذب هستند. تنها مذاکراتی که میان توپچی ها و بیانکونری صورت گرفت، همان مذاکرات ماه ژانویه 2022 بود. والنسیا در حال حاضر بیشترین شانس را برای جذب ملو دارد و قصد دارد او را با قراردادی قرضی به خدمت بگیرد. خفاش های مستایا انتظار دارند تا یوونتوس بخش اعظمی از دستمزد آرتور ملو را پرداخت کند.

برچسب‌ها: یوونتوس آرتور ملو آرسنال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

67 Esteghlal Fc‌1401/05/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi