خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فیورنتینا
اتحاد فیورنتینا
28
1,340

طعنه یوویچ به زیدان و آنچلوتی پس از پیوستن به فیورنتینا

طعنه یوویچ به زیدان و آنچلوتی پس از پیوستن به فیورنتینا
لوکا یوویچ که راهی فیورنتینا شده، معتقد است در رئال به حقش نرسید و مورد اعتماد مربیان قرار نداشت. او زیر نظر زیدان و کارلو آنچلوتی موفق نبود.
به گزارش مستر90، فیورنتینا از مدتی قبل درحال مذاکره برای جذب یوویچ بود و قصد داشت این بازیکن را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به فلورانس منتقل کند.

بسیاری از منابع اسپانیایی و ایتالیایی از علاقه این باشگاه به جذب قرضی این مهاجم صربستانی خبر داده بودند و گفته می‌شد که مدیران رئال مادرید روی این موضوع تاکید دارند که باید بند خرید اجباری نیز در قرارداد او برای پایان فصل گنجانده شود.
اما شرایط به شکلی پیش رفت که فیورنتینا موفق شد این بازیکن را به صورت رایگان و به عنوان بازیکن آزاد از رئال مادرید به خدمت بگیرد.
یوویچ قراردادی دو ساله با بند تمدید برای دو سال دیگر با این باشگاه ایتالیایی امضا کرده و گفته می‌شود که دستمزد فعلی او دو میلیون یورو است که در صورت فعال شدن بند تمدید دو ساله تا پنج میلیون یورو نیز خواهد رسید.

یوویچ در اولین مصاحبه خود به عنوان بازیکن فیورنتینا گفت:« چند بازیکن از صربستان مانند ماتیا ناستاسیچ، نیکولا میلنکوویچ یا الکسا ترزیچ همواره نزد من از فیورنتینا تمجید می کردند. آنها به من گفتند که سرمربی یک تیم قادر به بالاتر بردن سطح و کیفیت هر بازیکنی است.»

یوویچ ادامه داد:« به این انتقال نیاز داشتم. فوتبال ایتالیا را دوست دارم و فکر می کنم می توانم به خوبی با تیم وفق پیدا کنم. سری آ بسیار جالب است. تیم های بزرگی اینجا هستند و رقابت در سطح بالایی قرار دارد. فیورنتینا در مقطع پایانی فصل گذشته کمی افت کرد ولی معتقدم فصل پیش رو تیم بهتری خواهیم داشت. امیدوارم با گلزنی تمام عشقی که از هواداران دریافت کرده ام؛ برگردانم و قول می دهم در هر مسابقه و در تمرینات، 100 درصد توانم را بگذارم. در این مدت پیام های محبت آمیز زیادی دریافت کرده ام و بسیار خوشحالم که اینجا هستم. هواداران از همان ابتدا باعث شده اند احساس کنم در خانه هستم. امیدوارم جایگاهی در شأن فیورنتینا به دست بیاوریم.»

برچسب‌ها: فیورنتینا اخبار فیورنتینا لوکا یوویچ رئال مادرید زین الدین زیدان لوکا آنچلوتی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

99 Sporties_fa@1401/04/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi