خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فیورنتینا
اتحاد فیورنتینا
28
1,340

بازگشت نوجوان یاغی به فلورانس پس از 10 سال!

بازگشت نوجوان یاغی به فلورانس پس از 10 سال!
به گزارش مستر90، 10 سال پیش پیرلوئیجی گولینی 17 ساله که در تیم جوانان فیورنتینا حضور داشت، با پیشنهاد وسوسه کننده منچستر یونایتد روبرو شده و فلورانس را به مقصد انگلیس ترک کرد. در آن زمان پانتالئو کوروینو مدیر ورزشی ویولا در یک مصاحبه تند علیه مدیران منچستر، آنها را به دلیل اغوا کردن بازیکنان جوان سایر تیم ها مورد انتقاد قرار داد

کوروینو همچنین تعجب خود از تصمیم گولینی را نیز اینچنین ابراز کرد:
"من از تصمیم گولینی برای خروج از فیورنتینا شگفت زده شدم. از 150 بازیکنی که در این سن تصمیم به رفتن به خارج از کشور را گرفته اند، هیچ کدام نتوانستند به تیم اصلی باشگاهشان برسند. باید از فاتزی، مادریگالی، کاپتزی، برناردسکی و لتزرینی که در مقابل پیشنهاد های مشابه و دروغ های مدیران انگلیسی وسوسه نشدند، تشکر کنم."

گولینی که هرگز نتوانست به تیم اصلی منچستر برسد، حالا پس از گذشته 10 سال و تجربه حضور در ورونا، استون ویلا، آتالانتا و تاتنهام بار دیگر به فلورانس بازگشته تا بتواند ضمن جبران اتفاقات گذشته، یک سال نیمکت نشینی در فصل گذشته را نیز پشت سر بگذارد و بار دیگر به همان دروازه بان مطمئن سال های نه چندان دور تبدیل شود

برچسب‌ها: فیورنتینا اخبار فیورنتینا پیرلوئیجی گولینی آتالانتا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

72 Sporties_fa@1401/04/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi