خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

بایرن مبلغ مورد نظر یوونتوس را برای دلیخت پرداخت نخواهد کرد

بایرن مبلغ مورد نظر یوونتوس را برای دلیخت پرداخت نخواهد کرد
بایرن مونیخ قصد ندارد تا تن به خواسته‌های یوونتوس برای ماتیاس دلیخت و رقابت با چلسی دهد. به همین خاطر می‌خواهند تمام تمرکز‌شان را روی متقاعد کردن خود بازیکن بگذارند.

طرفداری | به گزارش کریستین فالک و توبی آلتشفل از بیلد، تماس‌های اولیه بین یوونتوس و بایرن مونیخ برای دلیخت صورت گرفته است. باواریایی‌ها حاضر نیستند در حدود 80 میلیون یورو برای این انتقال هزینه کنند و پیشنهادی همسان با چلسی به یوونتوس ارائه دهند. سران بایرن مونیخ پس از صحبت با دلیخت متقاعد شده‌اند که بایرن اولین انتخاب او خواهد بود. چلسی حاضر است 70 میلیون یورو برای دلیخت بپردازد و با این حال او ترجیح می‌دهد تا برای بایرن بازی کند. باواریایی‌ها امیدوارند که این مدافع هلندی روی موضوع خود پایبند باشد.

این موضوع می‌تواند روی مذاکرات با یوونتوس تاثیر بگذارد. رویکردی که در مورد مانه و مذاکرات با لیورپول موفقیت آمیز بود. مانه تنها خواهان بازی برای بایرن بود و بنابراین لیورپول با کاهش درخواست‌های خود موافقت کرد. در نهایت نیز مانه با مبلغ 32 میلیون یورو همراه با 9 میلیون بند‌های پاداش به بایرن پیوست. علاوه بر علاقه دلیخت به پیوستن به بایرن، بایرن نسبت به چلسی مزیت دیگری نیز دارد. آژانس نقل و انتقالاتی مینو رایولا، نماینده این مدافع هلندی است. از آنجایی که حسن صالح حمیدزیچ پیش از این موفق شده تا رایان خرافنبرخ و نصیر مزروعی را به مونیخ بیاورد، اکنون رابطه خوبی بین این آژانس نقل و انتقالاتی و بایرن مونیخ وجود دارد.

همچنین به نقل از نیزار کینسلا، بایرن مونیخ مطمئن است که می‌تواند چلسی را در راه انتقال ماتیاس دلیخت هایجک کند. بایرن مونیخ قصد ندارد با رقبای ثروتمندش در لیگ برتر وارد رقابت شود. به همین خاطر آن‌ها تمرکز خود را روی متقاعد کردن ماتیاس دلیخت خواهد گذاشت تا پیشنهاد چلسی را رد کند.

پاوار قربانی انتقال دلیخت به بایرن مونیخ
گفته می‌شود که بایرن مونیخ قصد دارد با استفاده از بنجامین پاوار بخشی از مبلغ انتقال ماتیاس دلیخت را به دست بیاورد. به همین خاطر، احتمال دارد تا پاوار در این پنجره از بایرن جدا شود.

به گزارش گل، بایرن مونیخ در تلاش است تا بنجامین پاوار را در معامله با یوونتوس برای کاهش قیمت ماتیاس دلیخت بگنجاند، اما بیانکونری علاقه‌ای به پذیرش این پیشنهاد ندارد. یوونتوس برای تقویت تیم خود تنها خواهان پول نقد است. این باشگاه اکنون عقب نشسته و در حال تماشای رقابت بین بایرن مونیخ و چلسی برای جذب بازیکنش است. بانوی پیر امیدوار است تا این رقابت باعث افزایش قیمت دلیخت شود. هر دو باشگاه به طور جدی به دنبال جذب دلیخت هستند و روز‌های آینده بسیار تعیین کننده خواهد بود.

همچنین به نقل از کیکر، بنجامین پاوار ممکن است در این پنجره تابستانی از بایرن مونیخ جدا شود. پاوار می‌خواهد که رهبر خط دفاعی یکی از باشگاه‌های اروپایی باشد.در همین بین اما سران بایرن مونیخ اعتقاد ندارند که او می‌تواند از عهده انجام چنین نقشی بر بیاید. به همین خاطر به ماتیاس دلیخت علاقه‌مند شده‌اند. نشریه میرر نیز مدعی شده که یکی از گزینه‌های چلسی در صورت عدم جذب ماتیاس دلیخت، بنجامین پاوار خواهد بود. اما بایرن مونیخ قصد دارد با وارد کردن این مدافع فرانسوی به معامله با یوونتوس از قیمت دلیخت بکاهد.

برچسب‌ها: یوونتوس ماتیاس دلیخت بنجامین پاوار بایرن مونیخ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

75 Esteghlal Fc‌1401/04/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi