خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,187

پرسپولیس خطاب به اسدی؛برای ماندن باید رقم قراردادت را کم کنی

پرسپولیس خطاب به اسدی؛برای ماندن باید رقم قراردادت را کم کنی
باشگاه پرسپولیس در صورتی با رضا اسدی تمدید می کند که این بازیکن از رقم قرارداد فصل قبل خود عقب نشینی کند

رضا اسدی برای ماندن در پرسپولیس باید از رقم قرارداد فصل قبلش کم کند.

به گزارش مستر90، باشگاه پرسپولیس فصل قبل با رضا اسدی قراردادی یک ساله بست و با رقمی که گفته می شد 8 میلیارد تومان تومان بود، با این بازیکن به توافق رسید. در ادامه فصل اسدی در پرسپولیس نتوانست آن چه را که یحیی از او انتظار داشت پیاده کند و به همین دلیل با فشار زیادی از روی رسانه ها و همین طور فضای مجازی روبرو شد.

در ادامه در حالی که یحیی گل محمدی تمایلی برای تمدید قرارداد با او نداشت، درنهایت تغییر عقیده داد و تصمیم گرفت با او تمدید کند. به همین دلیل باشگاه پرسپولیس مذاکرات خود را با اسدی و مدیر برنامه هایش از سر گرفت تا به توافق نهایی برسد.

خبرهای دریافتی طرفداری حکایت از آن دارد که رضا اسدی مشکلی برای تمدید ندارد اما رقمی می خواهد که نسبت به فصل قبل افزایش پیدا کرده باشد. در خوشبینانه‌ترین حالت این بازیکن خواهان 25 درصد افزایش مبلغ قراردادش نسبت به فصل گذشته است اما باشگاه پرسپولیس نه تنها با این موضوع موافق نیست بلکه به دنبال توافق با این هافبک با رقمی کمتر از فصل قبل است.

موضوعی که تا به حال مدیر برنامه های اسدی زیر بار آن نرفته است. مدیر برنامه های اسدی که فصل قبل به شدت در فضای مجازی تحت فشار بود و بارها مجبور شد در مورد عملکرد اسدی توضیحاتی را ارائه دهد، بی تردید نقش تعیین کننده ای دارد و بعید است با این شرایط راضی به ماندن این بازیکن شود چرا که معتقد است تیم های دیگر با رقم های بیشتر حاضر به جذب اسدی هستند.

حالا باید منتظر بود و دید در نهایت رضا اسدی در پرسپولیس می ماند یا نه.

برچسب‌ها: پرسپولیس اخبار پرسپولیس رضا اسیدی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

66 ღ میسون مونت ღ1401/04/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi