خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,188

باشگاه پرسپولیس مدارک مربوط به مجوز حرفه ای را بارگذاری کرد

باشگاه پرسپولیس مدارک مربوط به مجوز حرفه ای را بارگذاری کرد
باشگاه پرسپولیس تمام توان خود را به کار گرفته تا مجوز حرفه ای را دریافت کرده و در لیگ قهرمانان آسیا سال آینده حضور پیدا کند

باشگاه پرسپولیس برای تکمیل مدارک خود جهت صدور مجوز حرفه‌ای، اقدام به بارگذاری مدارک کرده و قرار است به زودی با پرداخت بدهی های خارجی و داخلی در لیگ قهرمانان سال آینده حضور داشته باشد.

به گزارش مستر90، دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در وضعیتی عجیب و شوکه کننده حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را از دست دادند و به همین دلیل باید این فصل تحت هر شرایطی مجوز حرفه ای خود را دریافت کنند.

برهمین اساس باشگاه پرسپولیس در روزهای گذشته مدارک مربوط به حرفه‌ای سازی اش را در سامانه مربوطه بارگذاری کرده است. همان طور که در جریان هستید اخباری طی روزهای گذشته در رسانه ها منتشر شد مبنی بر این که دو باشگاه پرسپولیس و استقلال باید تا روز 10 تیرماه مدارک خود را بارگذاری کنند و در همین راستا باشگاه پرسپولیس روز قبل با تکمیل مدارک، بارگذاری را انجام داد و توافق با باشگاه پدیده نیز در همین راستا انجام شد.

به هر روی با توجه به اینکه امسال لیگ قهرمانان آسیا نداریم، باشگاه پرسپولیس فرصت بیشتری برای تکمیل مدارک ناقص خود جهت دریافت مجوز حرفه‌ای دارد و باید دید باشگاه پرسپولیس می تواند مجوز حرفه ای خود و حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا برای فصل آینده را دریافت کند یا نه.

گفتنی است پرداخت بدهی استوکس نیز مراحل نهایی خود را طی می کند و قرار است بدهی این بازیکن از طریق شماره حسابی که در لندن ارائه داده، واریز شود.

برچسب‌ها: پرسپولیس اخبار پرسپولیس مجوز حرفه ای

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

7 ღ میسون مونت ღ1401/04/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi