خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,188

خرید جدید پرسپولیس رسمی شد: سعید صادقی!

خرید جدید پرسپولیس رسمی شد: سعید صادقی!
بهترین گلساز لیگ برتر پس از کش و قوس‌های فراوان در نهایت پیراهن سرخ‌رنگ پرسپولیس را به تن کرد؛ مدت زمان قرارداد صادقی جدیدترین ابهام در خصوص این انتقال است.

به گزارش "ورزش سه"، در لیگ بیست و یکم هفته‌های زیادی توجهات به واسطه درخشش سعید صادقی به تیم امیر قلعه‌نویی معطوف می‌شد. بازیکنی که هم در شروع مجددها و هم جریان بازی با پاس گل‌هایش گره‌گشایی می‌کرد و علاوه بر آن در گلزنی هم مهارت داشت.

بیشترین تاثیر در گل‌های به ثمر رسیده در لیگ بیست و یکم سبب شد از سعید صادقی به عنوان شاه‌ماهی نقل و انتقالات یاد شود. تیم‌های بزرگی از لیگ برتر پیشنهادات خود را به هافبک گل‌گهر ارائه کردند اما در نهایت این پرسپولیس بود که توانست صادقی را به خدمت بگیرد و همچنین اجازه ندهد رقیب سنتی‌شان با جذب این بازیکن تقویت شود.

سعید صادقی امروز با مراجعه به دفتر باشگاه پرسپولیس قرارداد خود با این باشگاه را نهایی کرد. ابهامات عجیبی در خصوص مدت زمان قرارداد صادقی وجود دارد. درحالی که سایت رسمی پرسپولیس از یک‌ساله بودن قرارداد این هافبک خبر داد اما خود سعید صادقی ازدوساله بودن قراردادش گفت! در نهایت باید دید چه زمانی در خصوص مدت قرارداد این وینگر خلاق شفاف‌سازی خواهد شد.

سایت رسمی باشگاه پرسپولیس از یک ساله بودن قرارداد صادقی خبر داده اما گفته‌های خود این بازیکن متفاوت است.
صادقی به واسطه درخشش در لیگ، در لیست اردوی آخر تیم ملی جای گرفت و حالا تلاش می‌کند با ادامه روند خوب خود مسافر جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باشد. با این خرید پرونده خط هافبک پرسپولیس تا حد زیادی بسته شد.

پرسپوليس تا اینجای تابستان موفق شده علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعلی‌فر، سروش رفیعی، محمد مهدی احمدی و سعید صادقی را به‌خدمت بگیرد و اکنون تلاش خود را روی تقویت خط حمله و جذب مهاجم معطوف خواهد کرد.

برچسب‌ها: پرسپولیس سعید صادقی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

9 2

71 ☫ ایران ☫1401/04/04

King . City: بابا بیرانود 1 ماهه اومد پرسپولیس

5 تیر (10:11)


Ezeh City: بیرانود رو پرسپولیس خریده 20 روزه

5 تیر (09:02)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi