خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,302

تا پایان قراردادم در یوونتوس می مانم و بعد به اسپانیا می روم

تا پایان قراردادم در یوونتوس می مانم و بعد به اسپانیا می روم
وویچک شزنی گفت اگر یوونتوس بخواهد او را نگه دارد، تا 35 سالگی در این تیم می ماند و شایعات نقل و انتقالات او را نگران نمی کند.

وویچک شزنی 32 ساله جانشین جانلوئیجی بوفون در دروازه یوونتوس شد اما گفت مانند بوفون نمی تواند تا بیش از 40 سالگی بازی کند. دروازه بان لهستانی در گفتگو با Przegld Sportowy در پاسخ به این موضوع گفت:

من بوفون نیستم. من وویچک شزنی هستم و مانند بوفون تا مدت طولانی بازی نمی کنم. برنامه ام این است که تا پایان قراردادم در یوونتوس بمانم و شاید 2 فصل بیشتر در اسپانیا بازی کنم زیرا در آنجا خانه دارم.
شزنی گفت امیدوار است یوونتوس تا پایان مدت قراردادش او را نگه دارد و به شوخی عنوان کرد هر سال شایعاتی در مورد پیوستن یک دروازه بان به یوونتوس منتشر می شود:

من 3 سال دیگر با یوونتوس قرارداد دارم. واضحا اگر آنها بخواهند مرا نگه دارند، دوست دارم تا پایان قراردادم بمانم. طی سال هایی که اینجا بوده ام، شایعات در مورد پیوستن دروازه بان های زیادی به یوونتوس منتشر شده تا جای مرا بگیرند اما کاملا به این موضوع عادت کرده ام. حالا زمانی نگران می شوم که رسانه ها چیزی در مورد دروازه بان جدید یوونتوس ننویسند.

برچسب‌ها: یوونتوس وویچک شزنی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

46 Esteghlal Fc‌1401/03/31

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi