خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,112

علت نه گفتن لواندوفسکی به PSG؛ همسرش، آنا

علت نه گفتن لواندوفسکی به PSG؛ همسرش، آنا
در صورتی‌که همه تلاش‌های بایرن مونیخ برای حفظ رابرت لواندوفسکی ناکام بماند، او قطعا راهی بارسا خواهد شد. این در حالی است که دو باشگاه ثروتمند PSG و منچسترسیتی از زمانی که مطلع شدند ستاره لهستانی قصد ترک بایرن را دارد برای راضی کردن او پیشقدم شده بودند.

اما ایجنت سابق لواندوفسکی می‌گوید مهاجم کارکشته لهستانی به پیشنهادهای تیم‌های دیگر حتی فکر هم نکرده و تنها باشگاهی که به غیر از بایرن مونیخ ممکن است پذیرای او باشد بارسلونا است.

کوچارسکی که در گذشته مدیریت برنامه‌های مهاجم لهستانی را به‌عهده داشت در اظهارنظری جنجالی می‌گوید دلیل نه گفتن رابرت به پیشنهادهای فرانسوی و انگلیسی، آنا، همسر او بوده. ایجنت سابق لواندوفسکی در این‌باره گفت:" من زمانی که ایجنت رابرت بودم اجازه نداشتم با PSG حرف بزنم چون همسر رابرت دوست نداشت در پاریس زندگی کند. شاید این ماجرا حالا عوض شده باشد ولی زمان من که این‌طور بود".

اما حالا که بر اساس این ادعا، پیوستن به تیم‌های فرانسوی برای لواندوفسکی خط قرمز بوده، پس او چرا از مذاکره با تیم‌های انگلیسی مثل منچسترسیتی هم طفره می‌رود؟ کوچارسکی در این‌باره می‌گوید رابرت آب و هوای بد انگلیس را بهانه می‌کرده. او در این‌باره گفت:" هر وقت صحبت از انگلیس می‌شد این بهانه بچگانه را از رابرت می‌شنیدم که آنجا خیلی باران می‌بارد".

ایجنت سابق لواندوفسکی می‌گوید برایش مشخص بوده که دلیل واقعی عدم علاقه لواندوفسکی به باشگاه‌های انگلیسی چیز دیگری است. کوچارسکی در این‌باره گفت:" به نظرم دلیل اصلی این بود که رابرت می‌ترسید اگر به لیگ برتر برود نتواند به اندازه‌ای که در آلمان درخشان بود، آنجا هم بدرخشد".

برچسب‌ها: پاریس سنت ژرمن لواندوفسکی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

68 ♛ɱɪɾ ɱʌɦɗɪ♛1401/03/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi