خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,111

گزینه غیرمنتظره PSG برای جانشینی پوچتینو!

گزینه غیرمنتظره PSG برای جانشینی پوچتینو!
به نظر می‌رسد که تصمیم پی اس جی برای قطع همکاری با پوچتینو قطعی است و این مربی آرژانتینی به زودی نیمکت این تیم را ترک خواهد کرد.
در روزهای اخیر گزینه‌های بسیاری به عنوان نامزدهای حضور در راس کادر فنی این تیم مطرح شده‌اند که نام افرادی سرشناسی در بین آنها به چشم می‌خورد.
مربیان بزرگی مانند زین الدین زیدان، مکس آلگری، آنتونیو کونته و حتی ژوزه مورینیو جزو کسانی بودند که گفته می‌شد حتی مذاکراتی هم با آنها صورت گرفته اما ظاهرا هیچ یک از این مذاکرات مطابق میل پی اس جی پیش نرفت و حالا آنها توجه خود را معطوف به مربی دیگری کرده‌اند.

سایت گل مدعی شده که مدیران پی اس جی مذاکرات‌شان با باشگاه نیس را برای به خدمت گرفتن کریستوف گالتیه آغاز کرده‌اند تا شرایط جذب او را بررسی کنند.
این مربی فرانسوی از یک سال قبل که با لیل موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ فرانسه شد در فهرست مربیان مدنظر پی اس جی قرار داشت و آنها امیدوار هستند که بتوانند با باشگاه نیس و گالتیه برای انجام این انتقال به توافق برسند.
این در حالی است که بعضی از رسانه‌های فرانسوی از ملاقات این مربی با لوییس کامپوس، مدیر ورزشی جدید پی اس جی، خبر داده بودند اما هنوز مشخص نیست که آیا باشگاه نیس با جدایی او موافقت خواهد کرد یا خیر.
پاری سن ژرمن باید بر سر مبلغ مدنظر نیس برای صدور اجازه جدایی گالتیه به توافق برسد و در عین حال جریمه قطع همکاری با پوچتینو را نیز پرداخت کند؛ همین ممکن است نهایی کردن این انتقال را مدتی به تعویق بیاندازد.

برچسب‌ها: پاریس سنت ژرمن پوچتینو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

63 ♛ɱɪɾ ɱʌɦɗɪ♛1401/03/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi