خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,112

امباپه باعث اخراجم نشد؛ شاید اگر رئال را می‌بردیم...

امباپه باعث اخراجم نشد؛ شاید اگر رئال را می‌بردیم...
دوران حضور لئوناردو آرائوخو در پی اس جی رسما به پایان رسید. او مدیر ورزشی پاریسی ها بود و پس از ناکامی این تیم در فتح لیگ قهرمانان و به ادعای رسانه ها اختلاف نظرش با کیلیان امباپه، شغلش را از دست داد و از این پس لوئیز کامپوس جانشین وی خواهد بود.

لئوناردو در مصاحبه با اکیپ و در مورد جدایی اش از پی اس جی گفت:« با باشگاه صحبت کردم و قطع همکاری کردیم. عادت ندارم پس از جدایی بیانیه بدهم و بگویم. خیلی ممنون، خداحافظ. بدون هیچ دلخوری از پی اس جی می روم، همه توانم را برای موفقیت این باشگاه گذاشتم. همیشه متعهد بودم و با انرژی کار کردم. باید از پاریس و قطر به خاطر اعتمادشان تشکر کنم. معتقدم می توانستم بهتر کار کنم و بهتر نتیجه بگیریم اما ثمره زحماتم یک فینال لیگ قهرمانان، یک نیمه نهایی لیگ قهرمانان، دهمین قهرمانی لیگ و هفت جام داخلی بود.»

یک تیم نوجوانان هم این‌طور به رئال نمی‌باخت - ورزش سه
نقش شکست از رئال در لیگ قهرمانان:« اطمینان داشتیم که صعود خواهیم کرد. فکر می کنم چلسی و سیتی هم برابر رئال مثل ما فکر می کردند. خیلی چیزها باعث می شوند بازیکن نتواند 90 دقیقه تمرکز خود روی یک بازی را حفظ کند. این روزها بازیکنان فراتر از یک بازیکن صرف هستند و قدرت بیشتری پیدا کرده اند. معتقدم می توانستیم به رئال در هر دو بازی گل های بیشتری بزنیم. شاید اگر رئال را می بردیم و در لیگ قهرمانان موفق تر عمل می کردیم، همه چیز تغییر می کرد.»

امباپه روی برکناری شما تاثیر داشت؟« خیر، حداقل من از این قضیه چیزی نمی دانم. دوست هم ندارم وارد این موضوع شوم. من تلاش کردم امباپه به عنوان یک پاریسی و عضو پی اس جی، ماندنی شود که به سود باشگاه بود. شاید خبر برکناری من در شب تمدید امباپه باعث چنین ارزیابی هایی شده باشد. قضاوت کردن ساده است. دوست داشتم ادامه بدهم ولی فوتبال همین است. برخی مواقع در موقعیت هایی غیرمنتظره قرار می گیرید. مسائلی درون باشگاه رخ داد که باید همانجا بمانند. افشای برخی موارد به وقت جدایی، درست نیست.»

برچسب‌ها: پاریس سنت ژرمن امباپه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

80 ♛ɱɪɾ ɱʌɦɗɪ♛1401/03/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi