خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,187

گئورگی تا 1403 با پرسپولیس بست

گئورگی تا 1403 با پرسپولیس بست
گئورگی گولسیانی قرارداد خود را تا سال 1403 با پرسپولیس رسما امضا کرد.

به گزارش "ورزش سه"، او البته دو هفته پیش پای برگه قرارداد را به صورت الکترونیکی امضا کرده بود اما امروز به باشگاه پرسپولیس رفت تا مثل شش خرید دیگر سرخپوشان، در کنار رضا درویش عکس یادگاری بگیرد و قرارداد را رسما امضا کند.

قرارداد مدافع گرجستانی پرسپولیس دو ساله خواهد بود و گولسیانی تا پایان لیگ بیست و سوم در ترکیب سرخپوشان بازی خواهد کرد تا حضورش در فوتبال ایران به یک دهه نزدیک و نزدیک‌تر شود.

گولسیانی پیش از این پیراهن سه تیم در لیگ برتر خلیج فارس را پوشیده بود و جزو مدافعان اصلی تیم امیر قلعه‌نویی در ذوب آهن و سپاهان نیز محسوب می‌شد و حالا در پرسپولیس برای رسیدن به جام قهرمانی تلاش خواهد کرد.

رقبای او نیز علی نعمتی، مرتضی پورعلی‌گنجی، فرشاد فرجی، وحدت حنانوف و علیرضا ابراهیمی هستند که کار را برای مدافع 31 ساله سخت خواهند کرد.

برچسب‌ها: پرسپولیس گیورگی گولسیانی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

30 ☫ ایران ☫1401/04/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi