خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,387

رسمی؛ امضای قرارداد داروین نونیز با لیورپول

رسمی؛ امضای قرارداد داروین نونیز با لیورپول
داروین نونیز، مهاجم اروگوئه‌ای، با حضور در باشگاه لیورپول با این تیم قرارداد بست و به‌صورت رسمی به عضویت باشگاه انگلیسی درآمد.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه لیورپول رسماً از عقد قرارداد با داروین نونیز، مهاجم اروگوئه‌ای که پیش از این بازیکن بنفیکای پرتغال بود، خبر داد. نونیز با حضور در مقر باشگاه لیورپول پای قرارداد با این باشگاه را امضا کرده و پیراهن لیورپول را به تن کرد و در مقابل لنز دوربینها ایستاد.

بنفیکا دیروز انتقال نونیز به لیورپول را تایید کرده بود. این مهاجم 22ساله برای پر کردن جای خالی احتمالی سادیو مانه راهی آنفیلد خواهد شد. مهاجمی که انتظار می‌رود امسال تابستان لیورپول را ترک کند.

بر اساس اعلام رسمی، لیورپول برای به خدمت گرفتن داروین نونیز 79 میلیون دلار به صورت نقدی پرداخت کرده و علاوه بر این، 26 میلیون دلار هم پاداش در قرارداد این مهاجم گنجانده شده است.

این پاداشها در مواردی از جمله تعداد گلهای زده، قهرمانی در چمپیونزلیگ یا دیگر موارد مشابه پرداخت خواهد شد.

باشگاه سابق نونیز، آلمریا در اسپانیا هم 20 درصد از تمامی دریافتی‌های بنفیکا از لیورپول را به‌دست خواهد آورد. بنفیکا در سال 2020 در قراردادی به ارزش 22 میلیون یورو نونیز را از آلمیرا به خدمت گرفته بود.

قرارداد نونیز با لیورپول 6ساله است و او تا سال 2028 بازیکن مرسی‌ساید خواهد بود. این قرارداد یک سرمایه‌گذاری بلندمدت برای تیم یورگن کلوپ است چرا که چندین نفر از مهره‌های اصلی خط حمله او در پایان فصل آتی به پایان قراردادهایشان با لیورپول خواهند رسید.

بر اساس گزارشها، دستمزد نونیز در هر فصل 5 میلیون پوند معادل 6.1 میلیون دلار خواهد بود. این دستمزد در حد بازیکنان لیورپولی‌ای مثل دیاز و ژوتا است و نه ستاره‌های بزرگی مثل صلاح، فیرمینو و مانه.

برچسب‌ها: لیورپول داروین نونیز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

99 ☫ ایران ☫1401/03/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi