خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,891

علاقه زیاد مارسی به جذب خواکین کوریا و اکسل ویتسل

علاقه زیاد مارسی به جذب خواکین کوریا و اکسل ویتسل
علاقه مارسی به اکسل ویتسل و خواکین کوریا، میلیک خواهان ماندن در باشگاه و رد شایعات مربوط به مرتنز، نگاهی داریم به اخبار نقل و انتقالاتی مارسی:

طرفداری | از آنجایی که بروسیا دورتموند علاقه‌ای به تمدید قرارداد اکسل ویتسل نداشت، این هافبک در این تابستان به صورت رایگان از این باشگاه جدا می‌شود. حال به گزارش اکیپ، مارسی اکسل ویتسل را به عنوان جانشین بوبکر کامارا که در یک انتقال رایگان به استون ویلا پیوست در نظر گرفته است. مذاکرات با این بازیکن 33 ساله آغاز شده است و او اولویت اول سران مارسی است. در صحبت‌هایی که سران این باشگاه با خورخه سمپائولی داشتند، مارسی در این پنجره نقل و انتقالاتی به جای تمرکز روی بازیکنان جوان به دنبال جذب بازیکنان با تجربه است. حال که یکی از اولویت‌ها مارسی در این پنجره پیدا کردن جانشین کامارا است، آن‌ها به دنبال بازیکنی هستند تا بتواند فورا تاثیر خود را روی تیم بگذارد. 

مارسی می‌تواند در یک انتقال آزاد اکسل ویتسل را به خدمت بگیرد اما اتلتیکو مادرید رقیب اصلی آن‌ها در این راه است. همچنین باشگاه‌هایی از آلمان، ترکیه، آمریکا و قطر نیز نیز به جذب این بازیکن بلژیکی علاقه‌مند هستند. با این حال ویتسل می‌خواهد به بازی در بالاترین سطح ادامه دهد و به دنبال ماندن در اروپا است. گزینه دیگر مارسی برای جایگزینی کامارا، فرانسیس کوکلین خواهد بود. این بازیکن 31 ساله فرانسوی تا سال 2024 با ویارئال قرارداد دارد و با مبلغی در حدود 5 تا 10 میلیون در دسترس است.

میلیک به دنبال ماندن در مارسی

در ادامه گزارش اکیپ در مورد اخبار نقل و انتقالاتی مارسی، وضعیت آرکادیوش میلیک پس از گذراندن یک فصل نه چندان جالب در مارسی به زودی در پنجره نقل و انتقالاتی مشخص خواهد. این بازیکن لهستانی با وجود اختلافات گزارش شده درون باشگاهی و عدم وجود علاقه از سوی خورخه سمپائولی به ویژگی‌هایش، به احتمال زیاد در مارسی ماندگار شود. او مشتاق بازی برای مارسی در لیگ قهرمانان اروپا است و در شهر مارسی نیز احساس راحتی و خوشحالی می‌کند.

با این حال یک پیشنهاد قابل توجه مخصوصا اگر از سوی یک باشگاه حاضر در لیگ قهرمانان اروپا ارسال شود، می‌تواند وضعیت را تغییر دهد. گفتنی است میلیک در این فصل برای مارسی در لیگ 1، آمار 7 گل و 2 پاس گل را از خود ثبت کرده است. همچنین در روز‌های اخیر با توجه به شرایط نامعلوم دریس مرتنز در ناپولی و به پایان رسیدن قرارداد با این باشگاه در تابستان، اخباری مبنی بر تماس مارسی با مرتنز برای جایگزینی میلیک منتشر شدند اما گفته اکیپ این شایعات درست نیستند و هیچ تماسی بین این دو تاکنون برقرار نشده است.

علاقه مارسی به جذب خواکین کوریا

خواکین کوریا تابستان سال گذشته در یک انتقال قرضی از لاتزیو به اینتر پیوست و نراتزوی در این تابستان موظف است تا قرارداد او را دائمی کند. با این حال کوریا در فصل گذشته نتوانست تا انتظارات از خود برآورده کند و عملکرد چندان قابل قبولی را خود در اینتر ارائه نداد. حال به گزارش آلفردو پدولا از گاتزتا دلو اسپورت، مارسی به دنبال جذب خواکین کوریا از اینتر است و به شدت برای جذب این بازیکن تلاش می‌کنند. با این حال کوریا با وجود علاقه شدید مارسی، ترجیح می‌دهد تا در اینتر ماندگار شود.

برچسب‌ها: نقل و انتقالات مارسی نقل انتقالات اتلتیکومادرید نقل و انتقالات اینتر خواکین کوریا آرکادیوش میلیک دریس مرتنز اکسل ویتسل فرانسیس کوکلین ویارئال نقل و انتقالات ویارئال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

156 یونس کلوب1401/03/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi