خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,892

رابین گوزنس: هدف من، حضور در جام جهانی است

رابین گوزنس: هدف من، حضور در جام جهانی است
مدافع آلمانی می خواهد عضوی از تیم هانسی فلیک برای جام جهانی قطر باشد...
گوزنس برای شروع فصل جدید بی صبرانه منتظر است.

مستر90| رابین گوزنس،‌ مدافع ۲۷ ساله اینتر که در نقل و انتقالات ژانویه به طور قرضی از آتالانتا راهی این تیم شد اما به خاطر مصدومیت همسترینگ، بازی های زیادی را از دست داد، درباره وضعیت فعلی خود و حضورش در تیم ملی، با رسانه RP آلمان صحبت کرد:
من با هانسی فلیک صحبت کردم و او به من گفت که باید دقایق بیشتری بازی کنم تا ریتم سابقم را دوباره به دست بیاورم. در همان گفتگو، او به من توضیح داد که اگر به طور منظم بازی کنم، درهای تیم ملی برای من بازتر خواهند بود. همه چیز در دستان من است، هدف و رویای من حضور در جام جهانی بوده و برای فصل جدید نیز هدف من حضور در ترکیب اینتر به عنوان بازیکن اصلی و شروع کننده است، به همین دلیل کاملا روی فصل جدید تمرکز کرده‌ام. در ابتدا خوشحال بودم که بعد از یک فصل سخت به تعطیلات رفتم، اما به دلیل اینکه در فصل گذشته دقایق کمی به میدان رفتم، نمی توانم منتظر شروع تمرین باشم. من در حال حاضر کمی می لرزم اما به زودی آماده می شوم تا از روز اول فصل جدید، در بهترین فرم ممکن باشم.
نراتزوری قرارداد مدافع آلمانی را در تابستان با پرداخت ۲۵ میلیون یورو و تا سال ۲۰۲۶ دائمی کرد و گوزنس نیز امیدوار است با توجه به خروج ایوان پریشیچ، در پست وینگر چپ به بازی گرفته شود.

برچسب‌ها: هانسی فلیک رابین گوزنس تیم ملی المان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

68 ᴀʀꜱᴇɴᴀʟ1401/03/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi