خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,386

دو غول انگلیس به دنبال جوان‌ترین بازیکن تاریخ سری آ

دو غول انگلیس به دنبال جوان‌ترین بازیکن تاریخ سری آ
دو باشگاه انگلیسی لیورپول و منچستریونایتد به دنبال جذب پدیده شانزده‌ساله سری آ هستند که نامش به عنوان جوان‌ترین فوتبالیست تاریخ سری آ ثبت شده است.

به گزارش "ورزش سه"، دو باشگاه انگلیسی لیورپول و منچستریونایتد به دنبال جذب پدیده ایتالیایی شانزده ساله سری آ هستند. سیمونه پافوندی، پدیده‌ باشگاه اودینزه که فصل گذشته نامش به عنوان جوان‌ترین بازیکن سری آ ایتالیا در تاریخ این لیگ ثبت شد.

باشگاه اودینزه فصل گذشته در آخرین مسابقه فصل خود در سری آ به سیمونه پافوندی بازی داد تا او رکورد جوان‌ترین فوتبالیست تاریخ سری آ را به خود اختصاص دهد. پافوندی متولد سال 2006 است. روزنامه انگلیسی سان گزارش داد دو باشگاه لیگ برتری لیورپول و منچستریونایتد به دنبال جذب این جوان ایتالیایی هستند.

اما یک قانون ممکن است مانع از انتقال ستاره جوان ایتالیایی به باشگاه‌های لیگ برتری شود. چرا که بعد از خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا، یکی از بندهای توافق‌نامه برگزیت این بوده که باشگاه‌های انگلیسی نمی‌توانند بازیکنان اروپایی زیر 18سال را به خدمت بگیرند. سان می‌گوید اگر لیورپول و یونایتد نتوانند پدیده شانزده ساله ایتالیا را جذب کنند، مشتریان احتمالی او رئال مادرید و بارسلونا خواهند بود.

رسانه‌های انگلیسی در عین حال معتقدند جثه کوچک سیمونه پافوندی ممکن است باعث ناکامی او در لیگ برتر شود. سرمربی اودینزه هم اخیرا گفت شک دارد که فشار شدید به پافوندی در سالهای اولیه فوتبالش به نفع او باشد. چیوفی، سرمربی اودینزه در این باره گفت:" سیمونه پسر خیلی مفیدی است که چهار پنج ماه است با ما تمرین می‌کند. ولی ما می‌ترسیم که فشار بیش از حد به ضررش باشد".

سرمربی اودینزه در ادامه صحبتهایش درباره پدیده شانزده ساله ایتالیایی گفت:" در اینکه سیمونه استعداد دارد هیچ شکی نیست. او می‌تواند بازیکنی درجه‌یک بشود. ولی او تازه در شروع سربالایی است و هنوز خیلی کار دارد".

برچسب‌ها: لیورپول منچستر یونایتد اودینزه سیمونه پافوندی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

119 ☫ ایران ☫1401/03/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi