خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,891

اینتر نباید برای خرید لوکاکو اقدام کند

اینتر نباید برای خرید لوکاکو اقدام کند
روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی و سابق اینتر از شرایط ماه‌های اخیر خود در لندن رضایت نداشته و به هر طریقی تلاش می‌کند دوباره فصل بعد با لباس نراتزوری به میدان برود. اما اینتر شرایط آسانی برای توافق با روملو لوکاکو نداشته و ممکن است نتواند دستمزد این بازیکن را پرداخت کند. آنتونو کاسانو نیز با این انتقال احتمالی مخالف بوده و مدعی شد جذب روملو لوکاکو به قیمت جدایی لائوتارو مارتینز خواهد بود.

آنتونیو کاسانو گفت: "من بودم اجازه نمی‌دادم روملو لوکاکو دوباره با لباس اینتر به میدان برود. او در تابستان سال گذشته مدعی شد که به تیم رویایی خود می‌رود و 15 میلیون یورو نیز از چلسی دستمزد دریافت کرد. اما حالا او در لندن شرایط خوبی نداشته  و به همین دلیل است که دوست دارد به دوباره ایتالیا برگردد.

با توجه به اینکه پائولو دیبالا نیز در حال انتقال به اینتر است، اینتر برای خرید روملو لوکاکو باید لائوتارو مارتینز را به فروش برساند و من بودم چنین کاری انجام نمی دادم. همچنین شما باید هزینه زیادی برای خرید لوکاکو پرداخت کنید، اما همچنین باید واکنش هواداران را نیز در نظر داشته باشید. اگر روملو لوکاکو در هر بازی دو گل به ثمر رساند که خوب است، اما در غیر این‌صورت شرایط بسیار سخت می‌شود. پس روملو لوکاکو باید در مورد این اتفاقات احتمالی در فصل بعد نیز فکر کند. در این مقطع من معتقدم که این بازیکن در باشگاه چلسی باقی می‌ماند."

برچسب‌ها: آنتونیو کاسانو اینتر روملو لوکاکو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

84 یونس کلوب1401/03/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi