خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فیورنتینا
اتحاد فیورنتینا
28
1,340

لوکاس توریرا: ایده من ماندن در فیورنتینا است

لوکاس توریرا: ایده من ماندن در فیورنتینا است
لوکاس توریرا بار دیگر از تمایل خود برای ماندن در فیورنتینا گفت.

لوکاس توریرا، هافبک اروگوئه ای آرسنال که در فصل 22-2021 به صورت قرضی در فیورنتینا بازی می کرد، به دنبال ماندن در این تیم است.

مستر90 | به گزارش اسکای اسپورت ایتالیا، لوکاس توریرا اصرار دارد در فیورنتینا بماند اما اگر چنین اتفاقی رخ ندهد، به دنبال تیمی خواهد بود که در آن به صورت مداوم بازی کند. فیورنتینا در حال مذاکره با آرسنال و نمایندگان لوکاس توریرا برای دائمی کردن قرارداد این هافبک است. فیورنتینا و توریرا بر سر دستمزد بازیکن به توافق نرسیده اند اما مشکل فقط این نیست. دو باشگاه نیز به نظر نمی رسد بر سر دائمی شدن این انتقال به توافقی رسیده باشند. لوکاس توریرا در این مورد گفت:

ایده من ماندن در فیورنتینا است اما اگر این اتفاق رخ ندهد، به دنبال باشگاهی خواهم گشت که در آن بتوانم به صورت مرتب و منظم بازی کنم. در حال حاضر به چیزی فکر نمی کنم. من می خواهم کمی استراحت کنم چون فصل شلوغی بود. در زمان مناسب با مدیربرنامه ام دیداری خواهم داشت و بهترین تصمیم را خواهیم گرفت.

برچسب‌ها: لوکاس توریرا فیورنتینا اخبار فیورنتینا آرسنال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

70 Sporties_fa@1401/03/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi