خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار دورتموند
اتحاد دورتموند
16
3,463

پیشی گرفتن دورتموند از بایرن مونیخ در مسیر جذب ساشا کالایژیچ

پیشی گرفتن دورتموند از بایرن مونیخ در مسیر جذب ساشا کالایژیچ
دورتموند پس از فروختن ارلینگ هالند به منچسترسیتی، کریم آدیمی را به خدمت گرفت اما این مهاجم جوان آلمانی، جانشین مستقیم هالند در ترکیب زنبورها نخواهد بود.

طرفداری | به گزارش بیلد، ساشا کالایژیچ مهاجم 24 ساله اشتوتگارت در این تابستان از هدف‌های مهم نقل‌وانتقالاتی بایرن مونیخ و دورتموند بوده و این دو تیم برای خرید این مهاجم تیم ملی اتریش در رقابت هستند. کالایژیچ هدف شماره یک دورتموند برای جانشینی ارلینگ هالند است و زنبورها در مسیر جذب او از بایرن مونیخ پیشی گرفته‌اند.

پس از پایان بازی‌های لیگ ملت‌های اروپا، انتظار می‌رود مذاکرات نهایی میان مدیران دورتموند و نمایندگان ساشا کالایژیچ حوالی بیستم ژوئن انجام شود. در حال حاضر، دورتموند شانس زیادی برای جذب کالایژیچ دارد. قیمت این مهاجم اتریشی که در فصل 22-2021 بوندسلیگا شش گل زد، 23 میلیون یورو برآورد می‌شود. کالایژیچ پلن بی بایرن مونیخ است و در صورت جدایی روبرت لواندوفسکی، آن‌ها برای جذب این مهاجم اشتوتگارت اقدام می‌کنند. در حال حاضر مدیران بایرن مونیخ به حفظ گلزن لهستانی‌شان مصمم هستند و فعلا باواریایی‌ها برای خرید کالایژیچ جدی نیستند. بیش‌تر ببینید: بایرن مونیخ فارغ از آینده لواندوفسکی، ساشا کالایژیچ را می‌خواهد

برچسب‌ها: ساشا کالایژیچ ارلینگ هالند کریم آدیمی اشتوتگارت

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

158 Ezeh City1401/03/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi