خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,387

وزیر فرانسه از لیورپول عذرخواهی کرد

وزیر فرانسه از لیورپول عذرخواهی کرد
وزیر ورزش فرانسه از هواداران باشگاه لیورپول بابت اتفاقات فینال لیگ قهرمانان عذرخواهی کرده است.به گزارش "ورزش سه"، پیش از آغاز دیدار فینال لیگ قهرمانان بین دو تیم لیورپول و رئال مادرید بود که اتفاقات عجیبی حول‌محور استادیوم استادیوفرانس شکل گرفته و تعداد زیادی از هواداران لیورپول علی‌رغم داشتن بلیت بازی فینال، در نهایت نتوانستند وارد ورزشگاه شوند. همچنین درگیری‌های بزرگی در اطراف استادیوم رخ داد و هواداران دو تیم خسارات زیادی را متحمل شدند.حجم این اتفاقات به حدی بود که در نهایت مسابقه فینال، 36 دقیقه به تاخیر افتاد و حتی اخباری در مورد احتمال لغو بازی نیز شنیده می‌شد. اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و رئال مادرید موفق شد با یک گل لیورپول را مغلوب کند. بعد از این دیدار مسئولان باشگاه لیورپول به‌شدت به مسئولان فرانسوی برگزاری بازی گله کرده و شرایط در پاریس را دشوار و ناراحت کننده توصیف کردند. اما بعد از گذشت حدود دو هفته از این مسابقه، حالا وزارت ورزش فرانسه در صدد دلجویی از باشگاه لیورپول برآمده است.

نشریه دیلی میل مدعی شد وزیر ورزش فرانسه به مدیران باشگاه لیورپول نامه‌ای نوشت تا از این طریق از طرفداران این باشگاه در مورد اتفاقات پیش از شروع مسابقه این تیم برابر لیورپول فینال لیگ قهرمانان در پاریس عذرخواهی کند. او همچنین پذیرفته که این بی تدبیری می‌توانست خاطرات دردناک و تلخ فاجعه هیلزبورو را زنده کند و این نهاد در رقم خوردن این مشکلات مقصر بوده است.

برچسب‌ها: رئال مادرید لیورپول

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

40 لیورپول 20221401/03/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi