خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,732

خروج رضا عنایتی از گزینه های استقلال با اعتراض های مجازی

خروج رضا عنایتی از گزینه های استقلال با اعتراض های مجازی
پرونده مربیگری مهاجم اسبق تیم فوتبال استقلال تهران در این تیم بسته شد و وی جایی در نیمکت آبی‌پوشان در فصل پیش‌رو به عنوان نفر نخست ندارد.

نام رضا عنایتی به عنوان یکی از گزینه های جانشینی فرهاد مجیدی مطرح شده بود.

به گزارش طرفداری و به نقل از خبر ورزشی، انتشار یک استوری از «غلامرضا عنایتی» و دعوت وی به دفتر مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال موجب شد تا شایعه حضور این پیشکسوت در نیمکت آبی‌پوشان بیش از پیش تقویت شود. این خبر با واکنش منفی هواداران استقلال در فضای مجازی روبرو و حتی پیچ های شخصی عنایتی مورد حمله آبی‌پوشان قرار گرفت.

با وجود نارضایتی هواداران از برجسته کردن نام گلزن اسبق این تیم، مدیران باشگاه استقلال همچنان بر استخدام گزینه داخلی تاکید داشتند. این گزینه عنایتی بود که به عنوان جدی‌ترین مدعی نیمکت این تیم معرفی شد.

مطرح شدن نام آقای گل چند دوره لیگ برتر در حالی است که اکنون از باشگاه خبر می‌رسد که پرونده عنایتی و حضور وی در نیمکت استقلال نیز بسته شده است. بسته شدن پرونده مربیگری عنایتی در استقلال، موجب بازگشت این تیم به نقطه صفر است، جایی که تیم بعد از جشن قهرمانی دچار شوک شد و این به خاطر انتشار خبر خداحافظی مجیدی از جمع آبی‌پوشان بود.

برچسب‌ها: استقلال رضا عنایتی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

82 Esteghlal Fc‌1401/03/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi