خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,465

پیروزی در CAS؛ محرومیت نقل و انتقالاتی اسپتزیا برداشته شد

پیروزی در CAS؛ محرومیت نقل و انتقالاتی اسپتزیا برداشته شد
باشگاه اسپتزیا در دادگاه حکمیت ورزش، حکم فیفا را شکست

اسپتزیا که یک سالی می‌شد از نقل و انتقالات محروم بود، از همین تابستان می‌تواند فعالیت‌های نقل‌و‌انتقالاتی‌اش را از سر گیرد.

طرفداری | سال گذشته بود که فیفا تصمیم گرفت باشگاه اسپتزیا از ژانویه 2022 به مدت چهار پنجره از انجام فعالیت‌های نقل‌و‌انتقالاتی محروم کند. اسپتزیا به دلیل آن‌چه که نقض قوانین فیفا در جذب دو بازیکن زیر 18 سال نیجریه‌ای عنوان شده بود، از ژانویه 2022 از نقل‌وانتقالات محروم شد و فیفا آن‌ها را به پرداخت 500 هزار فرانک سوئیس محکوم کرد.

به گزارش آسوشیتدپرس، اسپتزیا از فیفا به دادگاه حکمیت ورزش (CAS) شکایت برد و حالا در این پرونده حقوقی علیه کمیته انضباطی فیفا پیروز شده است. شهردار اسپتزیا خبر شکسته شدن حکم فیفا را رسما اعلام کرده و اسپتزیا که در فصل 22-2021 به رده شانزدهم سری آ رسید، مجاز خواهد بود در بازار نقل‌وانتقالات فعالیت کند.

برچسب‌ها: سری آ ایتالیا اسپتزیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

53 Esteghlal Fc‌1401/03/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi