خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,203

بازیکن تیم ملی بعد از اردوی قطر با پرسپولیس امضا می‌کند

بازیکن تیم ملی بعد از اردوی قطر با پرسپولیس امضا می‌کند
باشگاه‌های لیگ برتری مدت‌هاست که فعالیت خود را در نقل و انتقالات آغاز کردند و در این بین باشگاه پرسپولیس پرکارترین تیم در نقل و انتقالات بوده است.

بعد از تمدید قرارداد با مهدی ترابی، علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی و دانیال اسماعیلی‌فر را هم به خدمت گرفت تا در بین تیم‌های لیگ برتری بهترین عملکرد را داشته باشد.

خرید این ۳ بازیکن اما پایان کار پرسپولیس در نقل و انتقالات نخواهد بود و چند بازیکن داخلی و خارجی دیگر هم مدنظر باشگاه پرسپولیس قرار دارند و به زودی و بعد از توافق با این نفرات، قراردادشان امضا خواهد شد. یکی از این بازیکنان سروش رفیعی است. سروش که در دو مقطع سابقه بازی برای پرسپولیس را در کارنامه دارد، دوباره مورد توجه یحیی گل‌محمدی قرار گرفته و توفقات کلی هم بین او و باشگاه پرسپولیس انجام شده است. رفیعی که هم اکنون در اردوی تیم ملی در قطر حضور دارد، قرار است بعد از بازگشت کاروان تیم ملی از دوحه، به باشگاه پرسپولیس برود و قرارداد ۲ ساله خود را امضا کند.

منبع: خبرورزشی

برچسب‌ها: پرسپولیس سروش رفیعی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

105 ☫ ایران ☫1401/03/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi