خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,730

اللهیار صیادمنش: خوشحالم استقلال بدون باخت قهرمان شد

اللهیار صیادمنش: خوشحالم استقلال بدون باخت قهرمان شد
اللهیار صیادمنش ستاره ملی پوش هال سیتی با محمد زارعی خبرنگار بخش ورزشی همشهری گفتگویی کرده است

اللهیار صیادمنش ستاره جوان فوتبال ایران از تدارکات لازم برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ و رویارویی با بزرگان فوتبال دنیا گفت.

مصاحبه صیادمنش را می خوانید:

خیلی به‌موقع از فوتبال اوکراین خارج شدی. چون بعد از رفتن تو در این کشور جنگ شد.

بله. فکر می‌کنم یکی دو هفته بعد از رفتن من جنگ شروع شد.

عد از جدایی از اوکراین به هال‌سیتی رفتی و خیلی زود در این تیم جا افتادی. چطور شد انگلیس را برای ادامه فوتبالت انتخاب کردی؟

نیم‌فصل که تمام شد یک‌سری پیشنهادها از تیم‌های مختلف داشتم. با کسانی که می‌توانستند کمکم کنند برای انتخاب تیم آینده‌ام مشورت کردم و به این نتیجه رسیدیم که هال‌سیتی می‌تواند انتخاب خوبی باشد. خودم هم از انتخابم خیلی راضی هستم چون می‌تواند یک چالش خیلی بزرگ و همچنین یک سکوی پرتاب برایم باشد. برای همین این تیم را انتخاب کردم و حالا از این انتخاب خوشحالم.
الان وضعیت‌ات در تیم هال‌سیتی چطور است؟

من از همان اول راضی بودم. گفتم در یک سطح جدید و به یک دنیای فوتبالی جدید رفتم. من همیشه دوست دارم خودم را به چالش بکشم. سطحش هم هر قدر سخت‌تر باشد باعث پیشرفت آدم می‌شود. به‌هرحال اوایل طبیعی است که وقتی تیم عوض می‌کنی مخصوصا در نیم‌فصل مجبور هستی زود بروی و جابه‌جا شوی و بازی کنی. بعد باید به شرایط عادت کنی. من هم از این اتفاقی که قرار بود بیفتد خبر داشتم. رفتم آنجا و تمریناتم را انجام دادم. سعی کردم خیلی زود با شرایط هماهنگ شوم.
اما همان اوایل حضورت در تیم هال‌سیتی دچار یک‌مصدومیت یک‌ماهه شدی.

بله متأسفانه بعد از یکی دو هفته یک مصدومیت یک‌ماهه داشتم. از مصدومیت که برگشتم از بازی دوم توانستم بازی کنم تا آخرین بازی که لیگ تمام شد. نزدیک به دو سه هفته است که لیگ‌مان تمام‌شده است.
خودت بین لیگ‌های مختلف دنیا به لیگ انگلیس علاقه داشتی؟

از زمان بچگی از همه لیگ‌های معتبر لذت می‌برم و تا آنجا که می‌توانم از آنها یاد می‌گیرم. لیگ انگلیس به‌نظرم یکی از بهترین لیگ‌های دنیاست و فکر می‌کنم هر بازیکنی در دنیا آرزو داشته باشد در این لیگ بازی کند.
در فصل آینده هدفت با تیم هال‌سیتی چیست؟

من اول می‌خواهم تکلیف انتقال قطعی‌ام مشخص شود. حالا اگر مشخص شد می‌توانم بگویم هدف‌هایم چیست.
یک بحثی که در مورد تو وجود دارد این است که با وجود سن کم، خودت را با چالش‌ها و ریسک‌های بزرگی روبه‌رو کردی و موفق هم بودی. حالا هم این امیدواری وجود دارد که در آینده بیشتر در موردت بشنویم.

بله همانطور که گفتم من خیلی دوست دارم خودم را به چالش بکشم؛ آن هم چالش‌های خیلی سخت. به‌نظر خودم چالش‌های سخت باعث می‌شوند آدم پیشرفت کند. وقتی که در یک چالش سخت قرار می‌گیری تمام تلاشت را می‌کنی که خیلی قوی‌تر و محکم‌تر شوی تا در آن چالش دوام بیاوری و از آن رد شوی. من این کار را دوست دارم. از همان بچگی همه انتخاب‌هایی که کردم بر همین اساس بود. منظورم انتقال‌های حرفه‌ای است، مثلا همین که از استقلال به فنرباغچه آمدم. حالا شاید این انتخاب خوبی برایم نبود و به هر دلیلی بازی نکردم ولی باز هم تأکید می‌کنم چالش خوبی بود چراکه یک چیزهایی یاد گرفتم. این انتخاب توانست در این راهی که الان دارم و حتی در مسیر آینده صد درصد کمکم کند.
سامان قدوس و رایان تفصلی دیگر ایرانی های شاغل در لیگ انگلیس هستند آیا با انها ارتباطی داری؟

من با رایان ارتباطی ندارم. ولی با سامان قدوس كه در اردوهای تیم ملی با هم بودیم و همدیگر را می شناسیم، ارتباط دارم البته سامان شهرش با ما فرق دارد. آنها در لندن هستند و ما در شهر هال هستیم و چند ساعتی با هم فاصله داریم.
سوای مباحث باشگاهی، می‌خواستیم در مورد شرایط خودت در تیم ملی هم برایمان صحبت کنی.

اول از همه خیلی باعث افتخار من است که برای تیم ملی کشورم بازی کنم. هر فوتبالیستی به‌نظرم آرزویش این است که در تیم ملی کشورش بازی کند و واقعا آرزوی قلبی من هم بود. حالا هم خیلی خوشحالم که دوباره به تیم ملی دعوت شدم. هر موقع کادر فنی تیم ملی صلاح دانستند من با تمام وجود در خدمت تیم هستم و تلاش می‌کنم که بهترین عملکردم را داشته باشم.
همبازی‌هایت در هال‌سیتی در مورد قرعه ایران در جام‌جهانی به‌ویژه هم‌گروهی با تیم ملی انگلیس صحبتی نمی‌کنند؟

چیز خاصی که نمی‌گویند ولی مثلا می‌گویند اینکه با انگلیس هم‌گروه شدید خیلی خوب است چون می‌توانیم بازی‌ها را ببینیم و از این قبیل صحبت‌ها مطرح می‌شود. می‌گویند امیدواریم جلوی انگلیس خوب بازی کنید.

گویا با قطعی شدن انتقالت به هال‌سیتی دوباره مبلغی به باشگاه استقلال واریز خواهد شد. درست است؟

بله. رقم دقیقش را نمی‌دانم ولی فکر می‌کنم اگر این قرارداد قطعی شود ۲۰ درصد مبلغش به باشگاه استقلال می‌رسد. خیلی خوشحالم که این اتفاق می‌افتد. استقلال واقعا تیمی است که توانستم در آن خودم را نشان دهم و از آنجا توانستم چهره شوم. حالا به نوبه‌خودم خیلی خوشحالم که توانستم کمک کوچکی به این باشگاه بکنم. هر قدر به آنها کمک کنم وظیفه‌ام است چون آنها به من کمک کردند تا پیشرفت کنم.

استقلال بدون باخت قهرمان شد، نظرت را بگو؟

خیلی خوشحالم این اتفاق برایشان افتاد. آنها لایق این قهرمانی بودند و خیلی خوشحالم که قهرمانی‌شان بدون باخت رقم خورد. واقعا امسال قهرمانی حق‌شان بود چون عملکرد خوبی داشتند. من هم تا آنجا که توانستم بازی‌ها را دنبال می‌کردم، البته مواقعی که بازی‌هایشان با تمرینات ما همزمان نبود. باید تأکید کنم خیلی برای بازیکنان، کادر فنی و هواداران خوشحالم که توانستند این قهرمانی را به‌دست بیاورند. امیدوارم همیشه موفق باشند.

برچسب‌ها: استقلال اللهیار صیادمنش

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

71 Esteghlal Fc‌1401/03/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi