خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,560

تاخیر مرموز در ثبت قرارداد بردیف با تراکتور

تاخیر مرموز در ثبت قرارداد بردیف با تراکتور
باشگاه تراکتور روز سه‌شنبه از انجام مذاکرات موفق با قربان بردیف خبر داد. این مربی 69 ساله برای انجام صحبت های نهایی و عقد قرارداد با سرخ پوشان راهی ایران شد ولی پس از گذشت 48 ساعت هنوز خبری در مورد جزئیات این مذاکره منتشر نشده است.

حضور مربی ترکمنی-روسی در تراکتور با واکنش های مثبت و منفی بسیاری همراه بود. به نظر می رسد که باشگاه سرخ پوش تبریزی با توجه به این واکنش ها، در نهایی کردن قرارداد با بردیف مردد شده است. این مربی در حال حاضر در ایران حضور دارد و طبق آن چه که پیش از این اعلام شده بود بایستی تا الان تکلیف او مشخص می شد و تاخیر به وجود آمده بسیار مرموز است.

از منابع نزدیک به باشگاه تراکتور خبر می رسد که طی دو روز اخیر، کمیته نقل و انتقالات این باشگاه همزمان با مربیان دیگری هم در حال مذاکره بوده است. جالب اینجاست که الکس نوری دوباره به عنوان گزینه تراکتوری ها مطرح شده ولی داستان مطرح شدن این مربی به عنوان گزینه باشگاه‌های ایرانی و سپس منتفی شدن آن به قدری تکرار شده که دیگر نمی توان خیلی روی آن حساب باز کرد.

به هر حال به نظر می رسد که قربان بردیف در آب نمک تراکتوری هاست و آنها در صورتی که طی فرصتی که فقط خودشان از آن اطلاع دارند با گزینه خاصی به توافق نرسند، قرارداد با او را نهایی خواهند کرد. رسانه رسمی باشگاه تراکتور نیز طی روزهای اخیر فقط به حضور بردیف در ایران اشاره کرده و حتی عکسی هم از این مربی طی دو روز حضورش در ایران منتشر نشده است.

برچسب‌ها: تراکتور قربان بردیف

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

34 ♛ɱɪɾ ɱʌɦɗɪ♛1401/03/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi