خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,465

رسمی؛ پائولو زانتی سرمربی امپولی شد

رسمی؛ پائولو زانتی سرمربی امپولی شد
این باشگاه آبی پوش ایتالیایی سرمربی جدیدش را شناخت.

درحالی که چند روز پیش بود که باشگاه امپولی ایتالیا تصمیم به قطع همکاری با اورلیو آندریاتزولی گرفت، به سرعت پائولو زانتی، سرمربی سابق ونتزیا، را به عنوان سرمربی جدیدش انتخاب کرد.

طرفداری| بنا بر اعلام رسمی وب‌سایت باشگاه امپولی، پائولو زانتی سرمربی جدید این تیم شد. این باشگاهِ متعلق به استان توسکانی ایتالیا با انتشار یادداشتی رسمی در وب‌سایت خود از سرمربی جدیدش رونمایی کرد:

باشگاه فوتبال امپولی اعلام می کند که رهبری فنی تیم اولش را به پائولو زانتی سپرده است. این مربی با ما، قراردادی دو ساله با امکان تمدید برای یک فصل دیگر امضا کرده است.
زانتی امروز، از مرکز ورزشی مونته‌بورو و استادیوم کاستلانی بازدید کرد و با مدیر ورزشی امپولی نیز ملاقاتی داشت.

قابل ذکر است که رئیس باشگاه امپولی، فابریتزیو کورسی، چند روز پیش درمورد قطع همکاری با اورلیو آندریاتزولی و انتخاب جانشین برای وی گفته بود:

تصمیمی دردناک اما متفکرانه ای گرفتیم؛ این تصمیم نتیجه بررسی عملکرد چند ماه گذشته تیم است. امپولی در نیم فصل دوم سری آ برتری و اعتماد به نفس خود را از دست داد. فصل آینده لیگ دشوارتر خواهد شد. فکر می کنیم بازیکنان بتوانند با روشی جدید مسیر خود را ادامه دهند و پیشرفت کنیم. همچنین امیدوارم شور و نشاط جدیدی به تیم تزریق شود.
متاسفیم؛ ما همیشه قدردان اورلیو خواهیم بود، او به باشگاه و هواداران ما شادمانی زیادی بخشید، اما باید از جنبه احساسی فراتر برویم. در بین بدترین خط دفاعی های سری آ، ما سومین خط دفاعی لیگ را داشتیم؛ با اینکه یکی از بهترین دروازه بانان نیم فصل دوم درون چهارچوب امپولی قرار داشت. من می‌دانم که چه مشکلاتی ممکن است در آینده ایجاد شود.

برچسب‌ها: سری آ ایتالیا امپولی پائولو زانتی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

96 Esteghlal Fc‌1401/03/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi