خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,386

مانه بدترین توجیه را برای جدایی از لیورپول آورد

مانه بدترین توجیه را برای جدایی از لیورپول آورد
خوزه انریکه، مدافع سابق لیورپول، از اظهارات سادیو مانه درباره دلیل جدایی‌اش از لیورپول انتقاد کرد.به گزارش "ورزش سه"، مانه یکی از مهره‌های کلیدی لیورپول در موفقیت‌های چند سال اخیر این تیم بوده و عملکرد درخشانی را تحت هدایت یورگن کلوپ ارائه کرده است.
قرارداد این بازیکن سنگالی در تابستان 2023 به پایان می‌رسد و همین موضوع باعث شده که گمانه‌زنی‌هایی درباره آینده این بازیکن و ادامه حضورش در آنفیلد به گوش برسد.
گفته می‌شود که بایرن مونیخ مقصد بعدی مانه است و این بازیکن تصمیم گرفته که فوتبالش را در این تیم ادامه دهد. روزنامه تایمز نیز خبر داده که این باشگاه پیشنهادی را برای خرید او ارائه کرده که از سوی مدیران لیورپول رد شده است.این بازیکن چند روز قبل مدعی شد که بسیاری از مردم سنگال دوست دارند او از لیورپول جدا شود و به همین دلیل تصمیم دارد به خواسته آنها عمل کند و در تابستان امسال از این تیم لیگ برتری جدا شود.
این موضوع واکنش و تعجب بسیاری را به دنبال داشت، یکی از کسانی که شگفتی خودش را از اظهارات مطرح شده از سوی مانه ابراز کرد، خوزه انریکه بود.
این مدافع سابق لیورپول با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش نوشت:«این بدترین توجیهی است که از یک بازیکن برای ترک باشگاهی شنیدم. او اسطوره ماست و همیشه هم خواهد ماند اما سادیو، تو می‌خواهی جدا شوی چون آنها پول بیشتری به تو می‌دهند و این منصفانه است اما از توجیه مردم سنگال استفاده می‌کنی...»
مانه در سال 2016 به لیورپول پیوست و موفق شد با این تیم قهرمانی در لیگ برتر، لیگ قهرمانان، جام حذفی، جام اتحادیه و جام جهانی باشگاه‌ها را تجربه کند.

برچسب‌ها: سادیو مانه خوزه انریکه لیورپول بایرن مونیخ نقل و انتقالات اروپا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

116 لیورپول 20221401/03/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi