خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,848

برگزاری جلسه هیات مدیره استقلال برای تعیین تکلیف نیمکت

برگزاری جلسه هیات مدیره استقلال برای تعیین تکلیف نیمکت
مدیران استقلال باید هرچه زودتر درباره آینده نیمکت این باشگاه تصمیم بگیرند

امروز جلسه هیات مدیره استقلال برگزار می شود.

به گزارش طرفداری و به نقل از مهر، پس از قهرمانی تیم فوتبال استقلال در لیگ بیست و یکم و جدایی ناگهانی فرهاد مجیدی، هواداران استقلال نگران وضعیت فصل آینده تیمشان هستند.

گمانه زنی‌های زیادی در خصوص انتخاب سرمربی جدید وجود دارد. عده‌ای جواد نکونام یا امیر قلعه نویی را سرمربی آینده استقلال می‌دانند و عده‌ای هم خواستار بازگشت «آندره استراماچونی» به استقلال هستند.

اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال که فشار زیادی را در این یکی دو روز تحمل کرده اند قرار است عصر امروز جلسه‌ای را به همراه مدیرعامل باشگاه برگزار کنند تا بتوانند در خصوص انتخاب سرمربی جدید به جمع بندی دست پیدا کنند. البته محل برگزاری این نشست اعلام نشده است.

علی فتح الله زاده مدیرعامل سابق استقلال امروز در مصاحبه ای مدعی شد مدیران استقلال در حال مشورت با یک «مربی بزرگ خارجی» هستند تا برای انتخاب مربی جدید خود نظر او را هم جویا شوند.

همچنین تسنیم درباره وضعیت استقلال نوشته است:

به دنبال درخواست مجیدی، هیات مدیره باشگاه استقلال امروز (جمعه) جلسه‌ای را با حضور مصطفی آجورلو برگزار کرد. در این جلسه که همچنان ادامه دارد قرار است با توجه به قرارداد سه ساله مجیدی با جدایی او مخالفت شود اما اگر او اصرار به جدایی داشته باشد، زودتر سراغ گزینه‌های خارجی بروند.

قرار نبود گزینه خارجی اولویت استقلال باشد اما از آنجایی که گزینه‌های داخلی تحت قرارداد تیم‌شان هستند، گزینه خارجی برای تیمی که قهرمان لیگ شده است در اولویت قرار گرفت. در حال حاضر سه گزینه روی میز مدیران استقلال قرار دارد، نخست لوچسکو، سرمربی رومانیایی است که سابقه هدایت تیم‌های الهلال عربستان و تیم‌ ملی رومانی را دارد. گزینه دوم، آندره‌آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی سابق استقلال و فعلی الغرافه قطر است. هنوز این مربی پاسخی به درخواست استقلال نداده است و مشخص نیست قرارداد او با الغرافه ادامه پیدا می‌کند یا نه. گزینه سوم یک مربی پرتغالی است که هنوز نام او فاش نشده است.

مشکلی که استقلالی‌ها در حال حاضر با آن روبرو شده‌اند، عقب افتادن در نقل‌وانتقالات است، چرا که برخی بازیکنان مدنظر با مجیدی صحبت کرده‌ بودند و شاید تصمیم‌شان برای آمدن به استقلال تغییر کند.

برچسب‌ها: استقلال هیات مدیره استقلال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

51 Esteghlal Fc‌1401/03/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi