خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,111

بنزما: دوست داشتم ام باپه رویایش را محقق کند و به رئال بیاید

بنزما: دوست داشتم ام باپه رویایش را محقق کند و به رئال بیاید
کریم بنزما گفت تصمیم ام باپه برای ماندن در پاری سن ژرمن، تاثیری در رابطه دوستانه‌شان نخواهد داشت

کریم بنزما، ستاره 34 ساله رئال مادرید که با زدن 15 گل توانست آقای گل فصل 22-2021 لیگ قهرمانان اروپا شود، پنجمین قهرمانی‌اش در معتبرترین تورنمنت باشگاهی اروپا را تجربه کرد.

کریم بنزما امروز صبح در مصاحبه با تله‌فوت در خصوص تصمیم کیلیان ام باپه برای تمدید با پاری سن ژرمن و رد پیشنهاد رئال مادرید به صحبت پرداخت و علاقه‌اش برای هم‌تیمی شدن با او را انکار نکرد:

دوست داشتم کیلیان رویای خودش و ما را محقق کند و با یک‌دیگر در رئال مادرید هم‌تیمی شویم. حالا او تصمیم گرفته در پاری سن ژرمن بماند و باید به تصمیمش احترام گذاشته شود. ام باپه جوان است و در عین حال مسئولیت‌های زیادی دارد. این انتخاب خودش است. ام باپه الان بازیکن پی اس جی است و ما از بازی کنار یک‌دیگر در تیم ملی فرانسه لذت خواهیم برد. ناراحت نیستم زیرا هر کس اختیار تصمیمات خودش را دارد. من خوش‌حالم و امیدوارم او بتواند کارهای مهمی انجام دهد. تصمیم ام باپه برای ماندن در پی اس جی، هرگز تاثیری در رابطه دوستانه ما و رابطه کاری ما در تیم ملی فرانسه نخواهد داشت. ما دوستان خوبی هستیم.

برچسب‌ها: پاری سن ژرمن رئال مادرید کریم بنزما کیلیان ام باپه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

70 ♛ɱɪɾ ɱʌɦɗɪ♛1401/03/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi