خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,115

والورده:«دوست دارم در فینال گل بزنم

والورده:«دوست دارم در فینال گل بزنم
فدریکو والورده هافبک اروگوئه ای رئال مادرید در مورد فینال چمپیونزلیگ صحبت کرد.

استرس داری؟”بله قطعا. کمی . این هم بخشی از فوتبال است. ما بازیکنان استراس داریم. به خصوص کسی که باید در فینال چمپیونزلیگ بازی کند. قطعا استرس به تمرکز کمک کند. اگر ذهنت روی چیزهای دیگر تمرکز داشته باشد، تمرکزت از دست می رود. استرس ها به من کمک می کنند تا در جریان بازی تمرکز داشته باشم و روی هر صحنه تمرکز کنم و گوش به زنگ باشم. استرس ها هم بخشی از فوتبال هستند و برای من خوشایند هستند.”

خاطرات از فینال های اروپایی رئال مادرید:” خاطرات کمی دارم. در اروگوئه دیدن بازیها ساده نبود و در خانه خیلی کم فوتبال های اروپایی را می شد دید. فقط فوتبال های داخلی را می دیدیم اما چمپیونزلیگ های اخیر را دیدم و خیلی لذت بردم. وقتی که یک هوادار هستی و نمی توانی به تیم کمک کنی، شرایط برایت سخت تر است. اما به خاطر کارهایی که هم تیمی هایم کردند، خوشحالم. لیاقتش را داشتند. امیدوارم که جوان های رختکن بتوانند به آنها چمپیونزلیگ دیگری هدیه بدهند.”

کامبک های اروپایی رئال مادرید:”امیدوارم با شایستگی به قهرمانی برسیم و قهرمان شویم. مهم این است که با تواضع کار کنیم و با نیرو در بازی شنبه حاضر شویم. تا پایان به جنگیدن ادامه می دهیم و امیدواریم که حمایت هواداران مهم است اما مهم است که تواضع و تلا شبدنی داشته باشیم. همه چیز باید خوب باشد تا شرایط خوب پیش برود.”

علاقه مربیان به خودش:”زیباست که بشنوم که مربیان از من تعریف می کنند. این باعث غرور و انگیزه من است و به تلاش ادامه می دهم و می خواهم با نیرو به تلاش ادامه بدهم. در رئال و تیم ملی حضور دارم و زیباست که تحسین ها را بشنوم.”

جنگندگی خودش:” باید به تلاش ادامه بدهم و ارزشهایم را درون زمین ارائه بدهم. توپی را از دست رفته نمی بینم. همیشه در خدمت تیم هستم و می خواهم به هم تیمی هایم کمک کنم. این بخشی از کار من است. تلاش می کنم تا یک الگو در رئال مدرید و تیم ملی اروگوئه باشم و چالشم همین است.”

لیورپول:” تیم بزرگی هستند. یک الگو هستند و فوتبال تحسین برانگیزی ارائه می دهند. بازیکنان بسیار بزرگی دارند و سخت تلاش می کنند. از نظر بدنی شرایط خوبی دارند. وقتی که از حریف پیش نیستند، هب تلاش ادامه می دهند تا کار را به تساوی ادامه بدهند. لیاقت حضور در فینال را دارند. بازیهایشان را اخیرا دیده ام و برای همه جامها می جنگند. تحسین برانگیز هستند اما ما هم به تلاش ادامه می دهیم.”

لیورپول قهرمان انگلیس نشد:” ربطی به بازی ندارد. زمانی که جامی را نمی بری اذیت می شوی اما فینال چمپیونزلیگ با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست. آنها برای فینال شنبه با قدرت ظاهر خواهند شد و باید با تمرکز و آمادگی ذهنی ظاهر شویم. هر چند که خسته هستیم اما باید به تلاش ادامه بدهیم.”

به کدام بازیکن لیورپول بیشتر احترام می گذارید؟”به همه. اگر فقط یکی را اسم ببرم، بی احترامی به بقیه بازیکنان لیورپول است. ترکیب بزرگی دارند و در همه بخش های زمین سخت تلاش می کنند. روی نیمکت نیز بازیکنان خوبی دارند که تعویضی هایشان شرایط بازی را عوض می کنند. تیم بزرگی هستند.”

نیمکت نشینی در برخی مقاط فصل:”قطعا سخت است. وقتی که می خواهی بازی کنی و فرصت پیدا نمی کنی سخت است به خصوص که می خواهی بیشتر بازی کنی و نمی توانی. من جوان هستم و می خواهم بازی کنم. باید از نظر ذهنی آماده باشیم و سخت تلاش کنیم. باید خوب تمرین و استراحت کنی. این چالش خوبی است تا در ترکیب قرار بگیری. این کلیدی است. ”

تغییر از لقب گنجشک کوچک به شاهین”همین طور است. به طور کامل تغییر کرده ام. لقب جدیدم را دوست دارم هر چند که کمی من را می ترساند (می خندد).”

نسبت به قبل چه تغییرایت داشتی؟” تغییرایت داشته ام. حالا پخته تر هستم، نه فقط از نظر فوتبالی بلکه از نظر شخصی که این برای یک بازیکن فوتبال کلیدی است. در خانه مراقب تغذیه و استراحتم هستم و از نظر بدنی سخت تلاش می کنم که این برای یک فوتبالیست کلیید است. باید آرامش داشته باشیم و من سخت تلاش می کنیم تا همه چیز خوب پیش برود. به خاطر جایی که در آن هستم، ممنونم.”

مصدومیت ها اذیتت می کرد؟” نه اصلا چرا که هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. وقتی این همه مصدومیت رخ می دهد به این معنی است که مشکلای وجود دارد اما سعی می کنیم که بهتر شویم. در زندگی برخی هشدارها باعث می شود تا شرایط برایت بهتر شود. مصدومیت ها نیز به رشد من از نظر فوتبالی و شخصی کمک کردند.”

آنچلوتی خواست بیشتر شوت بزنی؟”از من چیزهای زیادی خواسته است. فکر می کنم که باید بیشتر شوت کنم. در تیم ملی اروگوئه اخیرا از این حیث نقش مهمی داشتم و با روحیه به جلو حرکت کردم. باید این را ثابت کنم. امیدوارم که در فینال گل بزنم. زیبا خواهد بود.”

پیام اینستاگرامی علیه امباپه:” هر کسی تفسیر خودش را دارد. فعالیتم در شبکه های اجتماعی برای این است که مردم مطلع شوند و در مورد رئال مادرید، خودم و تیم صحبت می کنم. آهر کسی تفسیری دارد. می دانیم که امباپه چه بازیکنی است و چه نقشی در تیم دارد اما ما فقط به بردن در فینال شنبه فکر می کنیم تا جامی دیگر را در رئال کسب کنم. ترجیح می دهم که بیشتر در مورد امباپه صحبت نکنم.”

حاضری برای بردن این چمپیونزلیگ چه کار کنی؟” خیلی کارها. این تنها جامی است که هر بازیکنی در دنیا می خواهد. حاضرم همه چیزم را بدهم البته به جز پسرم! فکر می کنم که همسرم را هم بدهم (می خندد) نه، نه، شوخی کردم اما چیزهای زیادی را می دهم. هر روز نمی توان شانس بازی در فینال را پیدا کرد. امیدوارم قهرمان شویم.”

فصل خوب رئال مادرید:” وقتی که دو، سه بازی خوب را نمی توانیم انجام بدهیم همیشه نظرات را می شنویم. این طبیعی است و بخشی از فوتبال است. زمانی که شرایط برای تیم خوب پیش نمی رود، بث هایی مطرح می شود. شنبه باید برنده شویم.”

برچسب‌ها: رئال مادرید فدریکو والورده

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

45 ǟƖცคς✞ȑひ1401/03/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi