خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آلمان
اتحاد آلمان
2
44,669

جدایی موقت گلر بارسلونا از تیم ملی آلمان

جدایی موقت گلر بارسلونا از تیم ملی آلمان
به گزارش "ورزش سه"، پس از مذاکراتی طولانی، هانسی فلیک تصمیم گرفت از مارک آندره تراشتگن برای اردوی تیم ملی آلمان برای بازی های لیگ ملت های اروپا در ماه ژوئن مقابل ایتالیا، انگلیس و مجارستان دعوت نکند. در واقع کادر فنی مانشافت به دروازه بان فعلی بارسلونا در تابستان استراحت داده تا تراشتگن در فصل جدید با روحیه ای مضاعف کار خود را آغاز کند. البته مارک آندره تراشتگن در سال های اخیر از بابت قرار گرفتن در ترکیب ثابت تیم ملی آلمان برابر مانوئل نویر مغلوب بوده و اغلب جایی در بین 11 بازیکن ابتدایی نداشته است. علیرغم درخشش در فصول اخیر، مربیان تیم ملی آلمان همیشه نویر را به مارک تراشتگن ترجیح داده اند و به نظر این اتفاق در سال جاری و به خصوص جام جهانی قطر نیز تکرار خواهد شد.

هانسی فلیک در این رابطه گفت: "به خصوص با توجه به اینکه جام جهانی به زودی در قطر برگزار می شود، ما و تراشتگن در این مقطع توافق کردیم استراحت در تابستان امسال برای او مهم و منطقی خواهد بود و به این دلیل از این دروازه بان برای لیگ ملت های اروپا دعوت نخواهیم کرد."

تراشتگن نیز گفت: "همیشه از حضور در اردوی تیم ملی آلمان بسیار خوشحالم و از هر بار دعوت شدن احساس رضایت می کنم. از سوی دیگر پس از سه فصل فشرده و بدون تعطیلات تابستانی، خوشحالم که سرمربی با من موافق بود که به این استراحت نیاز دارم و هانسی فلیک در این رابطه از من حمایت می کند."

برچسب‌ها: المان ترشتگن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

79 Ac Milan :)1401/03/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi